همکاری آموزش و پرورش با وزارت بهداشت  در ساماندهی بوفه های مدارس

وزیر بهداشت گفت : وزارت بهداشت درخصوص بوفه مدارس اقدامات خوبی انجام داده است و همکاری آموزش و پرورش در ساماندهی بوفه های مدارس شایسته تقدیر است .

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، سید حسن قاضی زاده هاشمی گفت: ما یک تیم مشترک با آموزش و پرورش داریم و قرار شد در طول سه ماه اول سال تحصیلی که الان از نیمه گذشته ، تمام بوفه های مدارس را سامان ببخشند که به نظر من این طرح تا الان موفق بوده و در آینده گزارشی را در این زمینه ارائه خواهیم داد .

اوبا بیان اینکه اکثر بوفه ها خدمات خود را متناسب با بخشنامه ارائه شده تنظیم کرده اند تاکید کرد: تا کنون بیش از 80 درصد مدارس خدمات خود را متناسب با بخشنامه ای که از سوی وزارت بهداشت ارایه شده است تنظیم کردند و باقی مانده هم تا آخر فصل پاییز انجام خواهد شد که در مرحله بازدید است و تا کنون بیش از 2000 بازدید انجام شده است .

گفتنی است تا کنون برای 20 هزار مدرسه مجوز مشروط صادر شده است منوط به اینکه بوفه ها یا به عبارتی «پایگاه های تغذیه سالم» حداکثر تا دی ماه استانداردها را رعایت کنند. سازمان دانش آموزی نیز با قدرت اجرایی بالایی بر این پایگاه ها نظارت خواهد داشت که یا پایگاه های تغذیه اصلاح می شوند یا تعطیل خواهند شد.

105105

کد خبر: 546792

وب گردی

وب گردی