دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، رسالت فرهنگی خود را با نقش‌آفرینی دانشجویان و استادان محقق خواهد ساخت

طی مراسمی با حضور رییس، استادان، دانشجویان، کارکنان، جمعی از مسئولان شهرستان بردسیر و اصحاب فرهنگ و هنر، نمایشگاه خط "قرآنی و عاشورایی" با 20 اثر نفیس از استاد محمد حسین مؤدب، دانشجوی هنرمند دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر و مبتکر خط "پریشان" در این دانشگاه گشایش یافت.

به گزارش ایسکانیوز، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر به نقش موثر دانشگاه در ترویج فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، رسالت فرهنگی خود را با نقش آفرینی دانشجویان و استادان محقق خواهد ساخت.

دکتر وحید خطیبی، دانشگاه آزاد اسلامی را پیشگام در زمینه توسعه فرهنگی و هنری دانست و افزود: این نمایشگاه خط قرآنی و عاشورایی با آثار بسیار نفیس از استاد مودب، نشان داد که دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر همگام با فعالیت‌های علمی، پژوهشی و ورزشی، در زمینه‌ توسعه فرهنگی و هنری نیز بسیار فعال و حائز افتخارات بسزایی است.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل ایزدی، مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر نیز ایجاد روحیه نشاط فرهنگی و هنری و تقویت باورهای دینی و معنوی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و گفت: دانشجویان، استادان و کارکنان، جزو افتخارات دانشگاه هستند و از پتانسیل‌های بسیار خوبی در زمینه‌های فعالیت‌های قرآنی و هنری برخوردارند که با حمایت از آنها می‌توانیم موجبات رشد و شکوفایی دانشگاه و کشور را فراهم کنیم.

همچنین حمزه وفایی، بخشدار مرکزی بردسیر، رضا رضازاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، محمد کاظمی نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از هنرمندان شهرستان در بازدید از این نمایشگاه از اقدامات فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر قدردانی کردند.

20101

کد خبر: 546812

وب گردی

وب گردی