کشف بیش از 2 هزار کیلوگرم مواد افیونی در مرز جنوب شرقی کشور

فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از 2000 کیلوگرم مواد افیونی در مرز جنوب شرقی کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سردار قاسم رضایی در تشریح این خبر گفت: مرزداران هنگ مرزی زاهدان با کمک‌های اطلاعاتی مرزنشینان، از قصد یک باند قاچاق موادمخدر برای ورود مقادیر زیادی مواد افیونی به کشور مطلع شدند و با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداخته و به محض ورود قاچاقچیان به کشور با آنان درگیر شدند.

او افزود: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی موفق به انهدام این باند و کشف 2013 کیلو و 550 گرم مواد مخدر شامل 1672 کیلو و 850 گرم تریاک، 141 کیلو و 600 گرم هروئین، 78 کیلو و 650گرم پودر حشیش و 120 کیلو و 450 گرم حشیش شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: مرزداران هنگ مرزی زابل هم در عملیات دیگری با انهدام یک باند قاچاق مواد افیونی، 20 کیلوگرم تریاک و 4 کیلوگرم هروئین را کشف کردند.

براساس گزارش سایت پلیس، این مقام عالی رتبه مرزبانی ناجا در پایان گفت: با توجه به اینکه سوداگران مرگ از طریق خاک پاکستان و افغانستان وارد کشورمان شده بودند اعتراض رسمی مرزبانان کشورمان به مرزبانان پاکستان و افغانستان اعلام شد تا با کنترل بیشتر، از فعالیت و ورود قاچاقچیان از طریق مرزهای کشورشان به خاک ایران به صورت جدی تری جلوگیری کنند.

20106

کد خبر: 546915

وب گردی

وب گردی