آدم ربایی با انگیزه انتقام جویی و اخاذی

سه آدم‌ربا که به انگیزه انتقام و اخاذی، دختری ٣٠ساله را در شیراز ربوده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه شرق ، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فردی به مأموران انتظامی شهرستان شیراز مراجعه و اظهار کرد دختر ٣٠ساله او که در یک شرکت بیمه مشغول به کار است، تا ساعت پنج عصر در محل کار خود حضور داشته اما پس از خروج از محل کار به منزل بازنگشته است.

او ادامه داد: چند ساعت بعد دختر ربوده‌‌شده با تلفن همراه خود با پدرش تماس گرفت و عنوان کرد او را به‌زور ربوده‌اند و پدرش باید ٤٠‌ میلیون تومان به ‌حساب او واریز تا او این مبلغ را به آدم‌ربایان پرداخت کند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از اطلاع مأموران پلیس آگاهی از موضوع، آزادی گروگان و شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

گودرزی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد گروگان‌گیر شناسایی شد و مأموران متهم را در یکی از خیابان‌های جنوبی شیراز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات انجام‌‌شده، متهم به آدم‌ربایی اقرار کرد و مأموران متوجه شدند فرد ربوده‌‌شده در منزلی واقع در اطراف شیراز محبوس شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: مأموران بلافاصله به آن محل رفتند و ضمن آزادی دختر ربوده‌‌شده، همسر متهم را که در آن منزل بود و در این آدم‌ربایی با متهم همکاری کرده بود، دستگیر کردند.

گودرزی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد زنی که پیش‌ از این از همکاران فرد ربوده‌‌شده بوده و کد بیمه او معلق شده بود، به انگیزه انتقام‌جویی و اخاذی، فرد گروگان‌گیر و همسرش را تطمیع به آدم‌ربایی کرده است. وی گفت: این زن نیز توسط مأموران دستگیر شد و هر سه متهم پس از معرفی به مقام قضائی روانه زندان شدند.

20106

کد خبر: 546951

وب گردی

وب گردی