تصویربرداری سریال «دور دست ها» به نیمه رسید

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی دور دست ها گفت: کار تصویربرداری این مجموعه از مرز 60 درصد گذشت.

به گزارش ایسکانیوز، فریبا توکلی، تهیه کننده مجموعه «دور دست ها» گفت: هم اکنون گروه فیلمبرداری در مهرشهر کرج و لوکیشن منزل رسول( دانیال حکیمی) هستند و تا چهارشنبه در این لوکیشن مسقر خواهیم بود. او ادامه داد: در این چند روزه عوامل از ساعت 14 تا ساعت 2 بامداد مشغول فیلمبرداری سکانش های مختلف هستند و به امید خدا با پایان تصویر برداری در منزل رسول، گروه برای ادامه کار به لوکیشن خانه خورشید(شمسی فضل الهی) می روند. توکلی اظهار داشت: بیمارستان و کلانتری لوکیشن های بعدی سریال دودست ها در تهران است و پس از پایان کار در این دو مکان، آذرماه برای فیلمبرداری مراحل اصلی و پایانی کار به شمال کشور و شهرستان جویبار که لوکیشن کارخانه روغن هست می رویم. بگفته این تهیه کننده، شب گذشته که سکانس بیست و ششمین سالگرد درگذشت یونس مشفق، پدر رسول مشفق فیلمبرداری شد، شب پر بازیگری بود بطوری که دانیال حکیمی، ونوس حسن کانلی، معصومه آقاجانی، شمسی فضل الهی، محمد عمرانی، فرشته سرابندی، مریم خدارحمی، صفا آقاجانی، محمدرضا رهبری، سیدمحسن نبوی، مختار صائقی، جعفر سوزنی و بهرام ابراهیمی مقابل دوربین رفتند. فریبا توکلی افزود: درسکانس دیگری، حمید سهرابی( محسن نبوی) که از سوی عماد(هومن برق نورد) تحریک شده است به قصد درگیری با رسول مشفق نزد او می رود اما رسول که از قصد عماد مطلع شده، از درگیری با حمید خودداری کرده و او را به بیرون منتقل می کند.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: یگانه، در تمنای بازشناسی هویت تحریف شده پدر و در سودای احقاق حقوق از دست رفته، سر از کارخانه روغن رسول مشفق در می آورد و پدر را در آستانه بیست و پنجمین سالگرد تاسیس کارخانه غرق در بدهی و متزلزل تر از همیشه می یابد غافل از آنکه بازیابی پدر،پای گذشته و رازهای مسکوت مانده اش را به زندگی تک تک شخصیت ها باز میکند. دانیال حکیمی، هومن برق نورد، فاطمه گودرزی، ونوس حسن کانلی، بهرام ابراهیمی، مریم خدارحمی، کوروش سلیمانی، شهروز ابراهیمی، شمسی فضل الهی، معصومه کریمی، پویا مهدوی زاده، فرشته سرابندی،آرزو قائد امینی، رحمان باقریان، معصومه آقاجانی، سیامک اطلسی، آیلار نوشهری، محمد عمرانی، صفا آقاجانی، حسین محب اهری، جواد زیتونی، مهوش وقاری، محمدرضا غیاث آبادی، مختار سائقی، محمدرضا قربانی و محمدرضا رهبری از بازیگران سریال دور دست ها هستند. عوامل پروژه تلویزیونی دوردست ها هم عبارتند از: کارگردان: جواد ارشاد، تهیه کننده: فریبا بانک توکلی، نویسنده: سمانه نامدار، بازیگردان: امیر دژاکام، مدیر برنامه ریزی: روح اله ظریف، منشی صحنه: عسل خانی، طراح صحنه: حسن علیزاده، طراح لباس: مهدیه شریف، دستیار کارگردان: میثم نجفی، طراح گریم: فرانک گلنوش، مدیرتصویربرداری: فریدون شیردل، مدیرصدابرداری:داوودرضا قلی پور و عکلس وحید پیماندار.
مجموعه تلویزیونی دور دست ها به کارگردانی جواد ارشاد و تهیه کنندگی فریبا توکلی محصول مشترک شبکه یک سیما و سازمان ملی استاندارد است که در 26 قسمت 45 دقیقه ای تولید می شود.
503502

کد خبر: 547018

وب گردی

وب گردی