آخرین تمرین تیم ملی قبل از رویارویی با گوام + عکس

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در گوام برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، از ساعت 15 به وقت محلی آخرین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران در زمین چمن مجموعه ورزشی "دددو" برگزار شد و ملی پوشان ایران آخرین برنامه های سرمربی تیم ملی را برای بازی روز سه شنبه مرور کردند.

در آغاز این تمرین، بازیکنان به گروه های دو نفره تقسیم شدند و رودروی هم به پاسکاری پرداختند. پس از آن بازیکنان در یک نیمه زمین بدون حضور دروازه بانها به مرور کارهای تاکتیکی مورد نظر کارلوس کی روش پرداختند. این در حالی بود که سه دروازه بان حاضر در اردو زیر نظر دن گاسپار تمرین می کردند.

با اضافه شدن این دروازه بانها به کارهای تیمی، بازی درون تیمی با شبیه سازی بازی فردا در زمین تمرین صورت گرفت تا کادر فنی راحتتر درباره ترکیب بازی تصمیم گیری کند.

پس از تمرین بازیکنها بدنهای خود را سرد کردند تا به این ترتیب آخرین جلسه تمرینی تیم ملی پیش از دیدار برابر گوام هم به پایان برسد.

ابتدای تمرین امروز برای خبرنگاران باز بود اما بعد از گذشت 15 دقیقه به دلیل قانون فیفا در تمرین رسمی قبل از بازی، تصویربرداران حاضر، محل تمرین را ترک کردند.

صبح امروز هم ملی پوشان در جلسه فنی تیم شرکت کردند و سرمربی تیم ملی برنامه های خود را برای بازی فردا در حضور بازیکنان تشریح کرد.

604/602

کد خبر: 547253

وب گردی

وب گردی