افزایش گنجایش ورزشگاه بازی ایران و گوام + عکس

مسوولان فدراسیون فوتبال گوام به منظور تشویق هواداران فوتبال این کشور به حضور در ورزشگاه همزمان با بازی با ایران گنجایش مجموعه ورزشی "دددو" را به 4 هزار نفر افزایش دادند.

به گزارش ایسکانیوز،سایت فدراسیون فوتبال، در حالی که ظرفیت ورزشگاه "دددو" در حالت طبیعی بر اساس اعلام سایت فیفا 1000 نفر عنوان شده، مسوولان فدراسیون فوتبال این کشور به منظور تشویق هواداران فوتبال این کشور به حضور در ورزشگاه همزمان با بازی با ایران با استفاده از نیمکتهای فلزی سه طبقه ظرفیت این ورزشگاه را به 4 هزار نفر افزایش داده اند.

این نیمکتهای فلزی روبه روی جایگاه و پشت دروازه ها تعبیه شده تا تماشاگران بیشتری بتوانند از تیم ملی گوام در بازی با ایران حمایت کنند.

به گفته یکی از مسوولان روابط عمومی فدراسیون گوام تقریبا نیمی از بلیتها تا عصر دوشنبه فروخته شده و پیش بینی می شود که تمام ظرفیت ورزشگاه برای بازی برابر ایران تکمیل شود.

همچنین پیش بینی می شود بین 50 تا 70 ایرانی برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند.

فرایند تهیه بلیت هم برای بازی فردا بسیار جالب است. تماشاگران با حضور در دفتر فدراسیون فوتبال گوام و بررسی صندلیهای باقی مانده از روی جدول نصب شده روی میز اقدام به خرید بلیت می کنند و مسوول فروش بلیت هم پس از خرید هر صندلی بر روی آن قسمت جدول خط تیره ای می کشد. قیمت بلیت بازی در بخشی از مجموعه ورزشی که همزمان با بازی در آفتاب قرار دارد، نصف قیمت دیگر بخشهاست.

604/602

کد خبر: 547269

وب گردی

وب گردی