محصص : بازیکنان کی‌روش مردان روز‌های سخت هستند

مدرس فوتبال اعتقاد دارد رحمتی یکی از بهترین دروازه‌بانان در آسیاست اما باید در حال حاضر به نظر سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی محصص در حاشیه کلاس‌های مربیگری A آسیا درباره بازی ایران و گوام گفت: بازیکنان کی‌روش مردان روزهای سخت هستند. من به این تیم بسیار امیدوارم. تیم ملی دوره انتقال را به خوبی پشت سر گذاشته و مطمئناً از این تیم جوان بیشتر از اینها انتظار می‌رود.

وی افزود: گوام حریف چندان دشواری نیست اما شرایطی در این کشور برای ملی‌پوشان فراهم شده که سخت است. در هر حال تیم ملی در این مرحله از مسابقات مقدماتی جام جهانی با مشکلی مواجه نخواهد شد.

مدرس فوتبال درباره عدم دعوت رحمتی به تیم ملی تصریح کرد: کی‌روش سرمربی تیم ملی است و باید همه به نظر او احترام بگذارند. در فوتبال دنیا هم چنین اتفاقاتی افتاده و حرف اول را سرمربی زده است. رحمتی نه در ایران بلکه در آسیا بهترین دروازه‌بان است و بدون شک دلیل صدرنشینی استقلال رحمتی است اما همانطور که گفتم نظر کی‌روش روی او متفاوت است و باید به نظر سرمربی هم احترام گذاشت.

محصص در ادامه در پاسخ به این سؤال که دلایل کم تماشاگر بودن مسابقات فوتبال را در ایران چه می‌دانید، عنوان کرد: دو دلیل مهم وجود دارد اول اینکه راه‌های رسیدن به تماشاگران بسیار سخت شده است با توجه به اینکه تماشاگران فوتبال در ایران از سنین کمی برخوردار هستند مثلاً در تهران سخت است خود را به ورزشگاه آزادی برسانند، مسئله دوم اینکه با پخش مستقیم لیگ‌های اروپایی از تلویزیون، تماشاگران فوتبال ایران را با اروپا مقایسه کرده و لیگ ما هم چندان کیفیتی ندارد.

وی افزود: تماشاگران سعی می‌کنند در خانه بازی‌های با کیفیت ببینند البته نباید از وسایل رفاهی در ورزشگاه هم غافل بود چون ورزشگاه‌های ما امکانات استاندارد برای پذیرایی از تماشاگران ندارند.

604/602

کد خبر: 547278

وب گردی

وب گردی