دکتر ادهمی مقدم خبر داد: راه اندازی پنج کمیته در دفاتر توسعه آموزش علوم پزشکی واحدهای مجری علوم پزشکی

مدیرکل دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در همایش سراسری ارتقاء کیفیت آموزش علوم پزشکی بیان کرد: EDC  با دستور معاون علوم پزشکی از شهریور ماه امسال راه اندازی شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر فرهاد ادهمی مقدم مدیرکل دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی EDC را بازوی توانمند، مغز متفکر و مسئول اصلی اجرای برنامه های آموزشی مطرح کرد و آن را موتور محرکه دانشگاه برشمرد.

وی در خصوص تشکیل دفاتر EDO در واحدهای مجری علوم پزشکی بیان داشت: با توجه به وجود دانشکده های رشته های مختلف علوم پزشکی لازم است دفتر توسعه آموزش در دانشکده های یاد شده راه اندازی گردد.

دکتر ادهمی مقدم از تشکیل کمیته هایی شامل کمیته برنامه ریزی درسی، کمیته توانمندسازی اساتید، کمیته پژوهش در آموزش، کمیته مشورتی دانشجویی و ارزشیابی اساتید در دفاتر EDO خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی تنها سه واحد پزشکی، دندانپزشکی و علوم دارویی در تهران به صورت مستقل در حیطه علوم پزشکی به تربیت دانشجو می پردازند، تصریح نمود: بقیه واحدهای مجری علوم پزشکی با سایر رشته های غیر پزشکی با صورت یک واحد می باشند، بنابراین راه اندازی EDO در این واحدها که دانشکده دارد شکل می گیرد.

مدیرکل دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان در پایان از مسئولان دفاتر آموزش پزشکی (EDO) خواست با تشکیل کمیته ها در دفاتر آموزش پزشکی با همدلی و همت، مدیریت مطالعات و توسعه آموزش پزشکی (EDC) را یاری رسانند.

20101

کد خبر: 547392

وب گردی

وب گردی