برانکو : از برد تیم ملی ایران خیلی خوشحالم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: من خودم را یک ایرانی می دانم و الان می گویم که تیم ملی کشورمان برنده شد.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ در رابطه گلزنی ملی پوشان پرسپولیس در بازی امروز تیم ملی مقابل گوام اظهار داشت: واقعا از نمایش بازیکنانم لذت بردم. به همه با افتخار و غرور می گویم که کیفیت بازیکنان ما را خوب ببینید و از آن لذت ببرید. امروز یکی از ارکان اصلی تیم ملی پرسپولیسی ها بودند و واقعا از این اتفاق خوشحالم.

وی با اشاره به درخشش گلزنی طارمی، رضاییان و کامیابی نیا که سهم زیادی در میان گل های تیم ملی داشتند، افزود: طارمی که وظیفه اش در زمین گلزنی است و در این بازی نقشش را به خوبی در زمین پیاده کرد. از گلزنی 2 بازیکن دیگرمان که خیلی نقش تهاجمی ندارند نیز بسیار خوشحالم. امیدوارم بتوانند با روحیه خوبی به ایران بازگردند و در ترکیب پرسپولیس نیز بدرخشند.

سرمربی پرسپولیس درباره تیتر یکی از روزنامه های ورزشی از قول او که گفته ملی پوشان ما افت کرده اند، عنوان کرد: من به هیچ عنوان چنین چیزی را نگفتم. چرا باید آنها خسته باشند و افت کنند. فقط تنها نگرانی من به خاطر بازی پیش رو است که این بازیکنان را کمتر در اختیار داریم و شاید با تیم هماهنگ نباشند.

وی در پاسخ به این سوال که می تواند بازیکنان بیشتری را به تیم ملی تحویل بدهد، تصریح کرد: این دیگر مربوط به من نمی شود و باید کادرفنی تیم ملی درباره آن تصمیم بگیرد. ما وظیفه مان این است که در باشگاه خود کار کنیم و حالا کی روش هر بازیکنی که خواست را می تواند انتخاب کند.

برانکو درباره عملکرد تیم ملی ایران مقابل گوام گفت: از برد تیم ملی خیلی خوشحالم. من خودم را یک ایرانی می دانم و الان می گویم که تیم ملی کشورمان برنده شد. به نظرم مهم این نبود که چه کسی گل بزند و مهم برد تیم ملی بود که با این برتری تقریبا صعودش را قطعی کرد. امیدوارم تیم ملی ایران به روند رو به رشد خود همینطور ادامه دهد.

601/604

کد خبر: 547524

وب گردی

وب گردی