گزارش تصویری گردهمایی هواداران ملی فوتبال در آبادان

رییس کمیته فرهنگی فدراسیون درخصوص برگزاری گردهمایی بزرگ هواداران ملی با حضور مسئولان شهرستان آبادان و علاقمندان به فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا ملامحمد در اینباره گفت: پس از برنامه ریزی کمیته فرهنگی فدراسیون و با مشارکت کانون حامیان تیم ملی و نهادهای فرهنگی-ورزشی شهرستان آبادان گردهمایی بزرگ هواداران ملی فوتبال از روز گذشته (25 آبانماه) در این استان آغاز شد. در واقع گردهمایی بزرگ هواداران ملی فوتبال با شعار حمایت از تیم ملی فوتبال در سالن سینما نفت آبادان تا فردا (27 آبان) ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: روز گذشته در نخستین روز از این گردهمایی که با حضور پیشکسوتان فوتبال استان، مسئولان هیات فوتبال استان، نسل جوان فوتبالدوست و با مشارکت باشگاه صنعت نفت آبادان برگزار شد، برنامه های متنوع فرهنگی به مدت 3ساعت به اجرا گذاشته شد.
ملامحمد افزود: همچنین از 10 پیشکسوت فوتبال استان و 10 خانواده شهید فوتبالی آبادان تقدیر و تجلیل بعمل آمد. در ادامه هم مراسمی با پخش کلیپ هایی از تیم ملی فوتبال و دیگر برنامه های مفرح فرهنگی ادامه پیدا کرد.
رییس کمیته فرهنگی ادامه داد: امروز (سه شنبه) دومین روز از گردهمایی بزرگ هواداران ملی فوتبال در سالن سینما نفت آبادان با پخش زنده مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و گوام ادامه پیدا کرد و طی آن جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال این بازی را بطور مستقیم در سالن سینما مشاهده کردند که با تشویق های گرم هواداران روحیه شادابی در بین حاضران ایجاد شده بود.
وی در پایان گفت: گردهمایی بزرگ هواداران ملی فوتبال فردا (چهارشنبه) هم ادامه خواهد داشت ضمن اینکه جشنواره عکس های تیم ملی در مسیر راهیابی به جام جهانی در طبقه دوم سالن سینما نفت برپا شده است. فردا شب روز پایانی این گردهمایی خواهد بود و مراسم اختتامیه از ساعت 19 تا 21 برگزار می شود.

604/601

کد خبر: 547641

وب گردی

وب گردی