وایت : شکست 6 بر صفر برای گوام یک پیشرفت محسوب می شود

سرمربی تیم ملی گوام گفت: چند سال پیش به این تیم 19 بر صفر باخته بودیم و حالا این باخت با این نتیجه یک پیشرفت قابل ملاحظه برای گوام خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز،بعد از اینکه تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه 6 بر صفر گوام را از پیش رو بردارد و با 14 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه قرار بگیرد؛ گری وایت سرمربی گوام با یکی از رسانه های داخلی گوام درباره این بازی مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه می خوانید.

سایت گوامی در ابتدا نوشت: مسابقه بزرگ بین ایران و گوام در حضور هزاران تماشاگر گوامی که استادیوم ملی را پر کرده بودند!(تقریبا نیمی از ورزشگاه خالی بود) با نتیجه 6 بر صفر به سود ایران خاتمه یافت. گوام در نیمه اول دو گل دریافت کرد. در حالی که دو ستاره تیم ملی در خط دفاعی حضور نداشتند؛ گوام نمی توانست به دروازه ایران نزدیک شود و با مشکل مواجه شده بود.

بهترین موقعیت های گوام در نیمه دوم حاصل شد که دو شوت زیبای آن ها راهی به چارچوب دروازه ایران نداشت. گوام هنوز برای رسیدن به رقابت های جام ملت های آسیا شانس دارد و سال 2017 باید بازی هایش برای رسیدن به این رقابت ها را انجام دهد.

گری وایت سرمربی گوام درباره بازی با ایران اظهارداشت: تمام احترام من به سمت تیم ملی ایران، کارلوس کی روش و بازیکنان این تیم و نحوه بازی آن ها خواهد بود. فکر می کنم بازی دیروز یک بازی بزرگ برای ما و هوادارانمان بود و درس های زیادی از آن یاد گرفتیم. اگر یادتان باشد چند سال پیش به این تیم 19 بر صفر باخته بودیم و حالا این باخت با این نتیجه یک پیشرفت قابل ملاحظه برای گوام خواهد بود. همچنین ما دو بازیکن باتجربه خود را به همراه نداشتیم و این برای تیمی چون ما که در کشوری کوچک زندگی می کنیم و کم بازیکن داریم؛ بسیار سخت است. در هر حال نبود مک دونالد و گارزا برای ما سخت بود ولی از نمایش بازیکنانم راضی هستم و به آن ها احترام می گذارم و خسته نباشید می گویم.

601/604

کد خبر: 547781

وب گردی

وب گردی