اعزام تیم‌های پشتیبانی ، خدماتی و امدادی قرارگاه ظفر به مرز مهران

فرمانده یگانهای ویژه ناجا از اعزام تیم‌های پشتیبانی، خدماتی و امدادی قرارگاه ظفر به مهران جهت تسهیل تردد و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سردار حسن کرمی در تشریح این خبر گفت: صبح امروز تیمهای پشتیبانی، خدماتی و امدادی این یگان در قالب قرارگاه ظفر، جهت خدمات رسانی به زائران حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) در کنگره عظیم اربعین به مرز مهران اعزام شدند.

او افزود: با توجه به اینکه کنترل میدانی این مأموریت بزرگ مردم یاری بر عهده قرارگاه ظفر می باشد از این رو یگانهای ویژه ناجا با آمادگی کامل و با تمام امکانات موجود و به روز، در راستای تسهیل تردد و امنیت زائران، آماده خدمت رسانی هستند.

فرمانده یگانهای ویژه ناجا گفت: در مراسم اربعین امسال، نیروی انتظامی خصوصاً یگان ویژه، مسئولیت بسیار پر حجم و سنگینی را برعهده دارد که امیدواریم امسال همچون سال گذشته اقدامات این یگان در ارائه خدمت رسانی به مردم با توجه به حجم زائران، موثر واقع شود و بتوانیم فضای خوب و امنی را برای زوار آماده کنیم.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار کرمی در پایان از قرارگاه ظفر به عنوان پشتوانه ناجا در مأموریتها یاد کرد و افزود: این قرارگاه در مراسم اربعین حسینی(ع) سال93 به خوبی، نقش خود را در مردم یاری به نمایش گذاشت و اکنون نیز با اشتیاق در راستای خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی (ع) اعلام آمادگی می‌کند.

20106

کد خبر: 547947

وب گردی

وب گردی