ساختمان پزشکان مشهد در محاصره دود و آتش

به دلیل آتش سوزی در یک باب فروشگاه و تعمیرگاه عینک ساختمان پزشکان مشهد واقع در خیابان ابن سینا مشهد به محاصره دود و آتش درآمد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل ازمهر، عصر چهارشنبه یک باب تعمیرگاه و فروشگاه عینک واقع در خیابان ابن سینا مشهد دچار آتش سوزی شد که بر اثر این حریق ساختمان پزشکان مجاور این فروشگاه و تعدادی از شهروندان در محاصره دود درآمدند.

با محبوس شدن تعدادی از شهروندان درون این ساختمان و احتمال سرایت شعله های آتش به ساختمان های مجاور با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ماموران سازمان آتش نشانی در کمتر از پنج دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در این رابطه گفت: با اعلام حریق مقارن ساعت ۱۶ و ۲۶ دقیقه آتش نشانان سه ایستگاه به همراه شش خودرو مقارن ساعت ۱۶ و ۲۹ دقیقه و کمتر از چهار دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

سر آتش یار ایوب خجسته با اشاره به عدم حضور مالک در هنگام وقوع حریق، تاکید کرد: مالک این فروشگاه با مراجعه به مغازه و مشاهده دود ناشی از حریق در فضای اطراف مغازه بلافاصله با برقراری تماس با سامانه ۱۲۵ از آتش نشانی درخواست کمک کرد.

او با بیان اینکه مغازه مزبور مساحتی نزدیک به ۲۵ متر مربع و در طبقه همکف ساختمان چند طبقه پزشکان قرار داشت گفت: دود ناشی از آتش به سرعت تا طبقات فوقانی این مغازه سرایت کرده بود.

او با اشاره به اعزام آتش نشانان از سه ایستگاه به همراه شش دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات افزود: آتش نشانان با حضور در محل بی درنگ به دو گروه اطفای حریق و نجات تقسیم شدند و نسبت به اطفای آتش و انتقال افراد داخل ساختمان مزبور اقدام کردند.

خجسته با بیان اینکه حریق به طور تقریبی نیمی از مغازه را فراگرفته بود گفت: با تلاش آتش نشانان حریق به سرعت مهار و از سرایت آن به مغازه های مجاور و طبقات فوقانی جلوگیری شد.

105105

کد خبر: 547984

وب گردی

وب گردی