درخواست حزب اعتدال و توسعه از سیدحسن خمینی برای نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان

 حزب اعتدال و توسعه رسما از حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی درخواست کرد که با اعلام کاندیداتوری٬ در انتخابات آتی مجلس خبرگان شرکت کند.

به گزارش ایسکانیوز به ونقل از از کمیته اطلاع رسانی حزب اعتدال و توسعه٬ این درخواست در جریان دیدار امروز -پنج شنبه- اعضای شوراهای استانی حزب اعتدال و توسعه در محل حسینیه جماران با سیدحسن خمینی مطرح شد.


مرتضی بانک عضو شورای مرکزی و رییس هیات اجرایی حزب اعتدال و توسعه، به نمایندگی از دیگر اعضای حزب طی سخنانی خطاب به سیدحسن خمینی گفت: حضور شما در انتخابات مجلس خبرگان٬ درخواستی از سوی همه علاقه مندان و وفاداران به نظام جمهوری اسلامی٬ امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب٬ از جمله حزب اعتدال و توسعه است.


وی با تاکید بر دستاوردهای دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه اجتماعی٬ ایجاد وفاق و همدلی میان آحاد ملت است که قطعا در توسعه و اعتلای کشور نقشی موثر خواهد داشت.


به گفته بانک٬ حفظ و ارتقای دستاوردهای موجود از جمله حوزه اجتماعی٬ در گرو ورود نامزدهایی معتقد به نظام و رهبری٬ متخصص و علاقه مند به توسعه ایران و به دور از افراط و تفریط است.
رییس هیات اجرایی حزب اعتدال و توسعه٬ ورود چهره هایی مقبول مانند سیدحسن خمینی به عرصه انتخابات مجلس خبرگان را در دستیابی به این امر بسیار ضروری دانست.


انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

203

کد خبر: 548020

وب گردی

وب گردی