دزدان سابقه‌دار تهران هنگام اوراق کردن خودروی مسروقه بازداشت شدند

دو سارق سابقه دار که پس از سرقت خودرو در شرق تهران اقدام به اوراق کردن آنها می کردند، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی هنگام گشتزنی در شرق تهران 2 مرد را در کنار خیابان در حال باز کردن قطعات یک خودروی سواری می بینند و از آنجا که این محدوده دارای فضای سبز و منطقه ای خلوت بود به آنها شک می کنند.

ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به آنها نزدیک شدند اما مظنونان به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شدند، ماموران بعداز استعلام از مرکز پیام متوجه شدند، خودرو سرقتی است و در حال حاضر تحت تعقیب پلیس است.

با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز در محدوده فضای سبز این محدوده آغاز شد و در نهایت ماموران پس از مدتی نه چندان طولانی موفق شدند آنها را دستگیر کنند و به همراه خودروی مذکور به کلانتری منتقل کردند.

متهمان که "و" و "ب" نام داشتند در کلانتری تحت بازرسی و بازجویی قرار گرفتند که طی آن یک قبضه چاقو، تعدادی ابزار آلات سرقت و 3 دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد و هر 2 متهم در بازجویی های انجام شده ضمن اشاره به سابقه سرقت های پیشین خود، اعتراف کردند که با همدستی هم خودروهای کنار خیابان را می دزدند و پس از انتقال به مناطق خلوت اوراق کرده و به مالخران اموال مسروقه می فروشند.

بنابراین گزارش، هر 2 متهم پس از اعتراف به جرایم خود راهی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.

105105

کد خبر: 548255

وب گردی

وب گردی