زندان و تبعید برای رباینده یک زن

مردی که به بهانه مسافرکشی اقدام به ربودن زن جوانی کرده بود، از سوی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به سه سال زندان و تبعید محکوم شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران،اقدام مجرمانه این مرد عصر 29 خردادماه سال جاری وقتی فاش شد که گشت پلیس آگاهی در یکی از کوچه‌پس کوچه‌های تهران دید زن جوانی از یک خودرو به پایین پرتاب شد. پلیس وقتی خود را بالای سر این زن گریان رساند، پی برد او از سوی راننده خودرو ربوده شده است. همین سرنخ کافی بود تا پلیس برای دستگیری راننده آدم‌ربا دست به تعقیب و گریز بزند.
سرانجام پس از مسافتی تعقیب و گریز راننده شیطان‌صفت پس از برخورد با چند خودروی پارک شده در خیابان متوقف شد و راننده که جوانی 36 ساله به نام محسن بود دستگیر و به مقام‌های قضایی تحویل داده شد. زن جوان که در دام این مرد تبهکار گرفتار شده بود، وقتی فهمید متهم دستگیر شده است با طرح شکایتی به مأموران گفت: تازه زایمان کردم از آنجا که می‌خواستم به خرید بروم فرزندم را نزد مادرم گذاشتم.
عصر روز حادثه در خیابان ابوذر منتظر تاکسی بودم تا به خانه مادرم بروم، در این میان راننده شیطان‌صفت جلویم توقف کرد، من هم غافل از نقشه شوم او، سوار خودرویش شدم در بین مسیر راننده گفت چون ترافیک سنگین است از خیابان فرعی می‌روم.
او وارد خیابان فرعی و سپس کوچه پس‌کوچه‌ها شد و رفتارهای مرموزی داشت به او اعتراض کردم و خواستم توقف کند تا من پیاده شوم اما ناگهان سرعتش را زیاد کرد و هر چه التماس کردم رهایم کند بی‌فایده بود. وقتی دیدم آبرویم در خطر است در خودرو را باز کرده و از خودرو خود را به بیرون پرت کردم. در ادامه تحقیقات، کارآگاهان پلیس پی بردند که محسن دارای سه بار محکومیت کیفری است.
این مرد تبهکار در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغرزاده تحت محاکمه قرار گرفت. او در بازجویی‌ها گفت: تازه از زندان آزاد شده بودم، روز حادثه شیشه مصرف کردم وقتی سوار خودرویم شدم و در خیابان در حال حرکت بودم، این زن را دیدم، یک لحظه وسوسه شده و او را سوار کردم، باور کنید در حالت عادی نبودم و نفهمیدم دارم چه کار می‌کنم و حالا پشیمان هستم.
بنابر این گزارش، سه قاضی عالیرتبه با هم وارد شور شدند و محسن را به خاطر آدم‌ربایی به سه سال زندان و یک سال تبعید به منطقه بد آب و هوا محکوم کردند.

20106

کد خبر: 548448

وب گردی

وب گردی