کدام دولتی ها امروز از نمایندگان خانه ملت تذکر گرفتند؟

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی امروز در جلسه علنی مجلس توسط منادی عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش ایسکانیوز،نماینده اصفهان در مجلس در تذکری به وزیر امور خارجه بر لزوم رسیدگی جدی تر به وضعیت غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان و علی اصغر فولادگر رییس دفتر مطالعات راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر مفقودان مظلوم حادثه منا تاکید کرد.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس در تذکری به وزرای صنعت و امور اقتصادی و دارایی همچنین بر لزوم هماهنگی بین اداره دارایی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان راجع به نرخ مالیات تعیین شده برای صنف فروشندگان کاشی و لوازم بهداشتی تاکید کرد.
وی در تذکری به محمدرضا نعمت زاده، خواهان لزوم رفع تداخل بین صنف مصنوعات فلزی و چوبی و در تذکر دیگری به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواهان رسیدگی بیشتر به مطالبات دانشجویان بورسیه و لزوم نظارت و توجه هرچه بیشتر به فعالیت های فرهنگی و سیاسی دانشگاه ها شد.
محمد حسن آصفری نماینده اراک نیز در تذکری به وزیر دفاع بر لزوم توجه به دستگاه های اجرایی برای ارایه خدمات به دارندگان کارت ایثارگری در ارتش و در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم برقراری پروازهای حج تمتع از استان مرکزی تاکید کرد.
مهناز بهمنی نماینده سراب در تذکری به وزیر بهداشت خواهان توضیح علت مرگ یک مادر هنگام زایمان طبیعی در بیمارستان سراب و در تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش خواهان لزوم حل مشکلات فرهنگیان پیرو تعهدات قبلی شد.
بهمنی در تذکری به وزیر علوم خواهان توضیح علت تأسیس نشدن دانشکده دخترانه فنی و حرفه ای و در تذکری به وزیر نیرو خواهان تسریع در تأمین لوله های آبرسانی در روستاهای منطقه و اجرای طرح برق رسانی به چاه های آب کشاورزان شد.
ایرج ندیمی نماینده لاهیجان در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم پرداخت مطالبات ناشی از خرید تضمینی محصولات چایکاران تاکید کرد.
سید هادی حسینی نماینده قائمشهر در مجلس به وزیر کشور درمورد علت پرداخت نشدن خسارت به سیل زدگان حوزه انتخابیه خود تذکر داد.
وی همچنین به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره پرداخت نشدن حقوق بازنشستگان فولاد تذکر داد.
علی ایرانپور نماینده مبارکه در تذکری به وزیر تعاون بر توجه جدی به حل مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد کشور تاکید کرد و در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی خواهان تسریع در اتمام طرح چهاربانده کردن مسیر بزرگراه امام رضا (ع) در شهرستان مبارکه شد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی نوشت، لاله افتخاری نماینده تهران در تذکری به وزیر اقتصاد خواهان توضیح علت اعمال فشار مضاعف بر مودیان مالیاتی و بی توجهی به شرایط رکود اقتصادی شد.
علیرضا منادی عضو هیات رییسه مجلس تذکرهای کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور را قرائت شد.

201/201

کد خبر: 548542

وب گردی

وب گردی