استعفای از پیش تنظیم شده کوچک زاده +تصویر

مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس از نمایندگی‌اش استعفا و آن را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرد.

به گزارش ایسکانیوز،مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس از نمایندگی‌اش استعفا و آن را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در کشوری که مردم از گرسنگی براساس آمار 2 روز گذشته در مجلس به فحشا کشیده می‌شوند کدام بی شرافت به خود اجازه می دهد که 1700 تن سیب زمینی دفن شود.

کوچک‌زاده در جریان بررسی لایحه بیمه شخص ثالث و حوادث ناشی از وسایط نقلیه موتوری تذکری درباره امحای مقادیر زیادی سیب‌زمینی در استان فارس مطرح کرد که علی لاریجانی رئیس مجلس و رئیس جلسه علنی امروز، تذکر وی را وارد ندانست؛ در این هنگام کوچک‌زاده بر تذکر خود در این زمینه اصرار کرد و گفت: بنده از نمایندگی استعفا می‌‌کنم.

لاریجانی در پاسخ به اخطار کوچک زاده گفت: شما باید اخطار را در موضوع بحث مطرح کنید نه اینکه راجع به موضوع دیگر صحبت کنید، در حال حاضر ما در خصوص موضوع بیمه بحث می کنیم اما اخطار شما در رابطه با موضوع دیگری است، اگر موضوع دیگری می خواهید مطرح کنید وقت بگیرید و بیان کنید.

همچنین در این لحظه کوچک زاده گفت: من استعفا می دهم که رئیس مجلس در پاسخ عنوان کرد نظم جلسه باید رعایت شود و اگرمی خواهید استعفا بدهید این کار را انجام دهید کسی نگرانی ندارد، استعفای شما مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت اما این را بدانید که در این موضوع نمی شود تهدید کرد، به دلیل اینکه شما اخطار می دهید و وقتی که اخطار شما وارد نیست عنوان می کنید استعفا می دهم بنابراین استعفای خود را می توانید بدهید.

در فاصله صحبت‌های لاریجانی مهدی کوچک‌زاده در جایگاه هیأت رئیسه حضور یافت و چند بار روی میز لاریجانی کوبید و گفت: آقای لاریجانی، این اسلام نیست.

در حالی مهدی کوچک زاده امروز در صحن علنی در رابطه با وارد ندانستن تذکر خود تصمیم به استعفا گرفت و متن ان را به هیات رییسه ارائه کرد تاریخ نامه استعفای وی به یک هفته گذشته برمی گردد.

متن این استعفا به شرح زیر است:

هیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

بدینوسیله و با استناد مواد 94 و 95 آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ایران و با عنایت به اینکه در اثر فشار رفتار ناشی از مدیریت مجلس خود را قادر به انجام وظیفه نمایندگی که در اصل 67 قانون اساسی مندرج شده است نمی‌بینم، استعفای خود را تقدیم می دارم.

والسلام علیکم

مهدی کوچک‌زاده

94/8/24

203/201

کد خبر: 548741

وب گردی

وب گردی