اعلام  نسخه نهایی سطح‌بندی دانشگاه غیر انتفاعی  تا شش ماه آینده

رئیس اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی از اتمام مهلت اعتراض این موسسات و ارسال اطلاعات جدید برای بررسی و ارزیابی توسط وزارت علوم جهت رتبه بندی نهایی، تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، علی آهون‌منش، با اشاره به رتبه بندی دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی گفت: نتیجه فرآیند سطح بندی دانشگاه‌ها و موسسات غیر انتفاعی در اواخر تیرماه سال جاری اعلام شد اما این سطح‌بندی به صورت آزمایشی بود و قرار شد نسخه نهایی سطح‌بندی پس از شش ماه و بعد از انجام بررسی‌های لازم اعلام ‌شود.

او با تاکید بر این که نتایج سطح‌بندی آزمایشی برای خود ارزیابی موسسات اعلام شد، گفت: به موسسات شش ماه فرصت داده شد تا اگر انتقادی به سطح بندی دارند اعلام یا اگر متوجه ضعف خود شده‌اند، آن را برطرف کنند. سرانجام پیشنهادات، اعتراضات و اطلاعات جدیدی که مایل به ارائه آن هستند را پس از شش ماه به وزارت علوم ارسال کنند تا اطلاعات جدید توسط وزارت علوم مورد ارزیابی قرار گرفته و نسخه نهایی سطح‌بندی بعد از شش ماه اعلام ‌شود.

رئیس اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی در ادامه با بیان اینکه تعداد اعتراضات به نتیجه سطح بندی و ارسال اطلاعات جدید زیاد بوده است، گفت: پس از اعلام نتیجه اولیه بسیاری از موسسات،حتی موسساتی که در رتبه‌های بالا قرار گرفته اند، برای اینکه خود را برتر نشان دهند، به نتیجه اعتراض کردند و اعلام کرده‌اند که جایگاه آن ها باید تغییر کند.

آهون‌منش گفت: همانطور که اعلام شد، فرصت دانشگاه‌ها و موسسات 6 ماه اعلام شده بود که این مهلت حداکثر تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد، سپس اطلاعات مجددا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و نتیجه نهایی اعلام می شود.

20104

کد خبر: 548994

وب گردی

وب گردی