اخباری:سایپا را نپیچاندم/حقوقم مثل تمام سرباز ها است

دروازه‌بان سرباز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: قراردادم با تراکتورسازی ماهیانه ۱۵۰ هزار تومان است.

به گزارش ایسکانیوز،دروازه‌بان سرباز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: قراردادم با تراکتورسازی ماهیانه ۱۵۰ هزار تومان است.

محمدرضا اخباری درباره حضورش در فوتبال و بازی در لیگ برتر اظهار کرد:من از ۱۱ سالگی در تیم سایپا بودم و در تمام رده‌های سنی این باشگاه بازی کردم. زمان سرمربیگری «انگین فیرات» بود که اولین بازی خودم را در لیگ برتر انجام دادم.

وی با بیان اینکه مادرش اهل جنوب ایران است و پدرش اصالتی همدانی دارد، گفت: با این حال خودم در اصفهان به دنبا آمدم چون خاله‌ام که پرستار مادرم بود در این شهر زندگی می‌کرد.

دروازه بان تراکتورسازی درباره اینکه با رفتن به این تیم سایپا را محروم گذاشت، گفت: من سایپا را نپیچاندم. می خواستم در سایپا بمانم و قراردادم را تمدید کنم ولی یکسری مشکلاتی پیش آمد که ترجیح دادم خودم را جای بزرگتری محک بزنم.

اخباری درباره میزان قراردادش در تیم تراکتورسازی گفت: من ماهیانه ۱۵۰ هزار تومان حقوق می‌گیرم. البته مثل تمام سربازان هزینه اسکان و خوراک با خودم نیست. ضمن اینکه برای بردهای تیم پاداش هم می‌گیریم.

وی همچنین با بیان اینکه پدر و مادرش در رشته شیمی استاد دانشگاه هستند، گفت: حافظ دایی برادر علی دایی در یک مقطعی در مدرسه معلم شیمی من بود!

603/602

کد خبر: 549128

وب گردی

وب گردی