پورشیب: برای کسب قهرمانی به ژاپن می رویم/دانشگاه آزاد اسلامی مانند کوه پشت ورزشکاران است

بازیکن تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به ژاپن می رویم تا با کسب مقام بتوانیم زحمات مسئولان را جبران کنیم.

ذبیح الله پورشیب در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص اعزامش به رقابت های ژاپن گفت: چهار نفر به این مسابقات اعزام می شوند که من و سجاد گنجی زاده عضو تیم دانشگاه آزاد هستیم. این مسابقات در 8 دوره و در 8 کشور مختلف برگزار می شوند. رقابت های ژاپن آخرین مرحله لیگ جهانی 2015 است.امیدوارم بتوانیم در این مسابقات قدرتمند ظاهر شویم و بتوانیم مقام کسب کنیم. ویزاهایمان با مشکل مواجه شده بود که امروز حل شد، فردا (4 آذر ماه) ساعت 6 صبح تهران را به مقصد ژاپن ترک خواهیم کرد.

وی در مورد حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت محمد دادکان افزود: حمایت های دانشگاه آزاد خیلی خوب بوده است،جای دارد از مسئولین تشکر کنم.مدیریت آقای دادکان قابل تحسین است،کمک و حمایت های مسئولین تنها به تیم های دانشگاه آزاد نیست. مواقعی بوده که در مسابقات خارجی دانشگاه آزاد نماینده ای نداشتند اما آن ها با دادن رضایت به بازیکنان شان اجازه حضور در این رقابت ها را داده اند که این حرکت خودش جای تقدیر دارد.

پورشیب در خاتمه راجع بع شرایط تیمش گفت: شرایط که خیلی خوب است.تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و در حال حاضر هم که به ژاپن می رویم تا با کسب مقام بتوانیم زحمات مسئولان، کادر فنی و احمد صافی سرمربی مان را جبران کنیم.

604/602/601

کد خبر: 549167

وب گردی

وب گردی