باند بزرگ قاچاق مواد مخدر منهدم شد/کشف ۱۰۲۵ کیلوگرم مواد مخدر

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از انهدام یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال این محموله از نقاط مرزی کشور به سایر استان ها داشتند، در شهرستان کهنوج خبر داد.

به گزارشایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، مسعودمعاذالهی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اداره اطلاعات شهرستان کهنوج با دستور مقام قضائی، طی یک درگیری مسلحانه که به مدت دو ساعت بطول انجامید و مامورین موفق شدند سه نفر از قاچاقچیان به نامهای (ن. ب)، (م. ح) و (م. ب) به هلاکت برسانند و یک نفر دیگر از قاچاقچیان به نام (ک. ب) نیز مجروح و دستگیر شده است.

معاذالهی اعلام کرد: در این عملیات هزار و ۲۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، سه قبضه سلاح کلاش، ۱۲ تیغه خشاب، یک دستگاه نیسان و یک دستگاه پژو ۴۰۵ کشف و ضبط شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پلیس اطلاعت و امنیت فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج نیز شب گذشته موفق به دستگیری فردی با ۳۱۲ قوطی مشروبات الکی شد.

دادستان کهنوج تاکید کرد: متهم قصد انتقال مشروبات الکلی را از شهرستان میناب به یکی از دیگر از شهرهای استان را داشت که توسط پلیس اطلاعات وامنیت فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج شناسایی و دستگیر شده است

او گفت: متهم با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شده است.

105105

کد خبر: 549202

وب گردی

وب گردی