نیازمندان به اماکن زیارتی اعزام می شوند

طرح شوق زیارت در آستانه اربعین حسینی با هدف مشارکت خیران و نیکوکاران در اعزام خانواده های نیازمند به اماکن زیارتی اجرا می شود.

به گزارش ایسکانیوز کمپین شوق زیارت با شعار" یاریگرکسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده اند" بستر مناسب برای رساندن کمک های مردمی به نیازمندانی است که در حسرت زیارت مانده اند.

با راه اندازی این کمپین نیازمندانی که تا کنون به اماکن زیارتی مشرف نشده اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می شوند تا با مساعدت خیران و نیکوکاران زمینه سفر آنان فراهم شود.

اعتبارات اجرای این طرح از کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار تامین می شود که بر این اساس هزینه اعزام زائران به مشهد الرضا (ع) برای هر نفر 300 هزار تومان و عتبات عالیات 700 هزار تومان است و تحت نظارت سازمان حج و زیارت صورت می گیرد.

پیش از این کمیته امداد نیز با مشارکت خیران، مددجویانی را که در آرزو و حسرت زیارت ائمه اطهار بودند به اماکن مقدسه به ویژه مشهدالرضا اعزام کرده است. سال گذشته 70 هزار نفر از این مددجویان برای نخستین بار به مشهد مقدس مشرف و در نیمه نخست امسال نیز حدود 40هزار نیازمند از سراسر کشور به زیارت ثامن الحج اعزام شده اند.

گفتنی است علاقه مندان برای مشارکت در این طرح می توانند به سایت شوق زیارت به آدرس :// shogheziarat.ir http مراجعه و از نحوه پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.

105105

کد خبر: 549220

وب گردی

وب گردی