بنیتس: سبک بازی رئال‌مادرید تحت‌هدایت من هجومی است

سرمربی رئال‌مادرید عنوان کرد تیمش با سبک هجومی بازی می‌کند و مقابل شاختار دونتسک نیز روی هم رفته مثبت بازی کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، رافائل بنیتس که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در دور پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری پرگل با نتیجه 4 بر 3 از سد شاختار دونتسک اوکراین گذشتند و صعود خود به دور بعد به عنوان تیم اول گروه A را قطعی کردند، گفت: روی هم رفته من از نتیجه راضی هستم. ما در بیشتر دقایق این دیدار، بازی سطح بالایی را ارائه دادیم و بازی را تحت‌کنترل داشتیم، اگرچه پس از اشتباه ما و گل‌هایی که از ابتدا روی پنالتی و پس از آن از روی یک ضربه کرنر به ثمر رسید، همه چیز خیلی سریع تغییر کرد. شاید ما فاقد تمرکز لازم بودیم، ولی اشتباهات خود را آنالیز کردیم. روی همه رفته احساسم به این بازی مثبت بود.

سرمربی کهکشانی‌ها در ادامه عنوان کرد: مهمتر از همه این بود که ما به سه امتیاز این بازی رسیدیم و به عنوان تیم اول صعودمان را به دور بعد قطعی کردیم. ما مقابل تیم خیلی قدرتمندی و در دیداری خارج از خانه چهار گل زدیم، بنابراین تیمم شایسته تعریف و تمجید است. این اولین گام‌مان برای بازگشت به روال و سطح عادی خودمان بود. هم رئال‌مادرید و هم شاختار به بازی هجومی خود مشهور هستند، از این رو جای تعجب نداشت که این همه گل در این دیدار رد و بدل شد.

وی همچنین با اشاره به سبک بازی مورد نظرش عنوان کرد: تیم من حمله و گلزنی می‌کند و این سبک بازی تیم من است. زدن چهار گل و خلق این همه موقعیت، این سبک بازی رئال‌مادرید است.

بنیتس در ادامه در مورد پستی که از بال ولزی‌اش بازی می‌گیرد، گفت: کریستیانو و بیل در جریان بازی‌ها بارها به سرعت جای‌شان را با یکدیگر عوض می‌کردند و در مورد ایسکو هم این مورد صدق می‌کرد. ما در این بازی از گرث فضاسازی‌هایی بیشتری را دیدیم، فضاهایی که باعث شد تا گره بازی بازی شود.

سرمربی کهکشانی‌ها با تمجید از لوکا مودریچ اظهار داشت: ما سه یا چهار بازیکن داریم که خیلی صحبت نمی‌کنند، ولی وجودشان برای تیم خیلی مهم است. آنها با خود تعادل را به تیم می‌آورند. به هر حال همه در این پیروزی سهم خود را ایفا کردند.

601/601

کد خبر: 549659

وب گردی

وب گردی