اعزام 120 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی همدان به پیاده‌روی اربعین

مسؤول هیات دانشجویی محبین فاطمه الزهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری سعی خواهیم کرد شور وشعور حسینی را در اربعین امسال با هم پیوند زنیم.

به گزارش ایسکانیوز، رسول خدایوندی، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند راهپیمایی بزرگ اربعین که نماد شور حسینی است باید با شعور و معرفت حسینی نیز گره بخورد و تلاشمان را برای محقق ساختن فرموده رهبری در راهپیمایی اربعین امسال به کار خواهیم بست.

او گفت: خوشبختانه امسال با برنامه ریزی های انجام شده 120 دانشجو به محوریت هیات دانشجویی محبین فاطمة الزهرا دانشگاه آزاد اسلامی همدان، برای حضور در کاروان فرهنگی اربعین به کشور عراق اعزام خواهند شد.

خدایوندی گفت: اهدای پوستر از شهدای مقاومت به منظور وحدت بخشی در بین مسلمانان و توزیع نامه هایی به سه زبان عربی ، انگلیسی و فارسی بین راهپیمایان اربعین از جمله کارهای این گروه از دانشجویان خواهد بود

مسؤول هیأت دانشجویی محبین فاطمة الزهرا (س) همدان گفت: گفتگوی حضوری با سایر مسلمانان کشورهای اسلامی حاضر در همایش بزرگ حسینی در عراق و تبلیغ آرمانهای بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زبانهای مختلف از دیگر برنامه های در دستور کار این هیأت دانشجویی در مسیر راهیمایی اربعین حسینی است.

خدایوندی گفت: از دیگر برنامه های کاروان دانشجویی همدان اهدای هدیه و لوح یاد بود به موکب داران عراق به عنوان تقدیر و تشکر به خاطر میزبانی از مسلمان در همایش بزرگ شور و شعور حسینی است که قرار است صورت بپذیرد.

او گفت: این کاروان دانشجویی فردا بعد از نماز مغرب و عشا با بدرقه مسولین دانشگاه آزاد اسلامی از میدان امام زاده عبدالله شهر همدان به سمت مرز مهران حرکت خواهد کرد.

10104

کد خبر: 549687

وب گردی

وب گردی