یادواره شهدای ادارات تربت حیدریه برگزار شد

فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن الائمه(ع) خراسان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی فرهنگ این ملت را نشانه رفته و بطور جد در پی نفوذ در عرصه های مهم فرهنگی و سیاسی کشور هستند.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ رضا آذریان در یادواره شهدای ادارات تربت حیدریه گفت: مسئله نفوذ بسیار مهم است و مسئولان کشور و مردم به هیچ عنوان نباید از آن غفلت کنند و سهل انگاری در این موضوع تبعات سخت و جبران ناپذیری برای انقلاب خواهد داشت.

او گفت: همه مسئولان نظام موظفند تا جریان نفوذ و نفوذ دشمن را در تمام عرصه ها برای مردم تبیین کنند و لذا نباید اختلاف سلیقه ها موجب شود تا فضای نفوذ برای بیگانگان در کشور مهیا شود.

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور با اشاره به آمادگی بالای قوای مسلح بیان کرد: به ملت ایران این اطمینان را می دهیم که فرزندانشان در ارتش و سپاه و بسیج اجازه نفوذ امنیتی را به دشمن نمی دهند و در برابر هر گونه زیاده خواهی دشمن جواب قاطع و دندان شکنی خواهند داد.

آذریان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام تحرکات دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای را رصد و بر اساس آن طراحی و برنامه ریزی می کند و اگر دشمن دیوانگی از خود نشان دهد با پاسخ پشیمان کننده ارتش مواجه می شود.

او گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات شرق و غرب را به هم ریخت و به همین جهت دشمن با تمام توان و امکانات خود و استفاده از منافقین و ایادی داخلی سعی کرد تا این انقلاب را ابتدا از مسیر اصلی منحرف و سپس آن را نابود کند.

آذریان گفت: امام عظیم الشان(ره) انقلاب را به خوبی هدایت و در واقع با راهبردهای آن بزرگوار ملت ایران راه اصلی رسیدن به کمال و سعادت و زندگی عزتمندانه را پیدا کرد.

او با اشاره به جانفشانی های دوران دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و بر اساس شرع، و عقل بود که در این آزمون بسیار سخت ملت ایران اسلامی در سایه رهبری حکیمانه امام راحل سربلند بیرون آمد.

فرمانده لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه(ع) خراسان گفت: امروز دشمن به این باور رسیده که هر چقدر ملت و نظام اسلامی ایران را تهدیدو تحریم کند این ملت قوی تر از گذشته خواهد شد و لذا پروژه نفوذ در عرصه های مختلف نظام را در دستور کار خود قرار داده و می طلبد مسئولان و مردم با وحدت رویه در مقابل این ترفند دشمن هوشیار باشند.

در پایان مراسم، کتاب دو شاخه از گل نرگس که برگرفته از زندگی نامه و وصیت نامه های دو برادر شهید، شهیدان سید احمد و سید محمود حسینی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تدوین شده بود با حضور پدر شهیدان حسینی و مسئولان نظامی و اداری رو نمایی شد.

10104

کد خبر: 549699

وب گردی

وب گردی