نخستین کارگاه سراسری آشنایی با سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک در واحد گرمسار

نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک با مدیریت اداره کل توسعه و پشتیبانی شبکه های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی و باحضور44 نفر از اعضای هیأت علمی و کارشناسان فنی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد رضا محمدی ملایری، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک با مدیریت اداره کل توسعه و پشتیبانی شبکه های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی و باحضور 44 نفر از اعضای هیأت علمی و کارشناسان فنی 23 واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.

وی با بیان اینکه دراین کارگاه، آموزش های لازم توسط محمد رضا مهرفر، عضو هیات علمی گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار داده شد، افزود: شرکت کنندگان سپس در آزمون پایانی مورد ارزیابی گرفته و گواهینامه شرکت در کارگاه دریافت کردند.

دکتر ملایری افزود: این کارگاه در راستای توانمند سازی کارکنان آزمایشگاه ها و کارگاه های واحدهای دانشگاهی و اعضای هیأت علمی برگزار و کارگاه آموزشی آشنایی با سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک از برنامه های راهبردی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی است که با همکاری دفتر توانمند سازی و آموزش های کاربردی دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمد رضا محمدی ملایری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در قالب مرحله سوم کارگاه های آموزشی تخصصی کارکنان درحوزه آزمایشگاه ها وکارگاه ها، مجری برگزاری نخستین دوره آموزشی آشنایی باسیستم های هیدرولیک وپنوماتیک درکشور بود.

وی با بیان اینکه سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک از سیستم های زیربنایی است و جایگاه ویژه ای در صنعت و علوم مهندسی دارا است گفت: امروزه کمتر کارخانه و یا واحد صنعتی را می توان یافت که بدون بکارگیری این سیستم ها قادر به فعالیت و تولید باشد .

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با بیان اینکه این واحد دانشگاهی با تکیه بر امکانات و تجهیزات کارگاهی و اعضای هیأت علمی متخصص مفتخر به برگزاری این کارگاه آموزشی مهم می باشد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با توجه به دارا بودن زیر ساخت های آموزشی و پژوهشی استاندارد، جایگاه ویژه ای را در آموزش عالی کشور برای خود قائل است. که در حوزه پژوهش و فناوری می توان به مواردی همچون مرکز تحقیقات نمک ، مرکز تحقیقات خانواده و اعتیاد، اخذ مجوز تأسیس کارخانه نمک تصفیه ، بیمارستان تخصصی و مجتمع آزمایشگاهی دانشکده دامپزشکی ، مزرعه تحقیقاتی پرورش شترمرغ ، مزرعه تحقیقاتی پرورش زنبور عسل و مزرعه تحقیقاتی پرورش محصولات گلخانه ای اشاره کرد.

وی گفت: اولین کارگاه آموزشی آشنایی با سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک به مدت دو روز، 4 و 5 آذرماه در مجتمع آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.

20101

کد خبر: 559965

وب گردی

وب گردی