همراهی حسین علیزاده و محمد معتمدی در برج میلاد

حسین علیزاده؛ کنسرت زمستا‌نی‌اش را با همراهی گروه «هم‌آوایان» و آواز محمد معتمدی در سالن همایش‌های برج میلاد به روی صحنه می‌برد.

به گزارش اسکانیوز، مدیر شرکت فرهنگی‌هنری «آواسازان ققنوس» با اعلام این مطلب گفت: گروه موسیقی «هم‌آوایان» 6، 7 و 8 دی‌ماه با آواز محمد معتمدی اجرای جدید خود را برگزار می‌کند. این در حالی است که رپرتوار این کنسرت کاملا جدید است و مانند اجراهای دو سال قبل که اثر «باده تویی» و موسیقی آذری را شامل می‌‌شد، اختصاص ندارد.

محمدحسین توتونچیان اضافه کرد: در این اجرا پژمان حدادی(تمبک و سازهای کوبه‌ای)، علی بوستان(شورانگیز)، سیامک جهانگیری(نی)، سینا جهان‌آبادی(کمانچه)، نگار بوبان(عود)، صبا علیزاده(کمانچه)، سیاوش برهانی(تار)، رادمان توکلی(بم تار)، محمد انشائی(قیچک)، سحر ابراهیم(قانون) و سینا خشک‌بیجاری(سازهای کوبه‌ای) نوای تار حسین علیزاده را همراهی خواهند کرد.

او در بخش پایانی سخنانش نیز یادآور شد: پیش از این اعلام شده بود، اجرای دی‌ماه حسین علیزاده با همراهی گروه «ضربانگ» و علیرضا قربانی برگزار می‌شود اما به دلیل تداخل اجراها، این کنسرت به اجرای گروه «هم آوایان» اختصاص پیدا کرد و کنسرت گروه «ضربانگ» و علیرضا قربانی به تاریخ دیگری موکول شد که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
503502

کد خبر: 560058

وب گردی

وب گردی