تمسخر توپچی‌ها به خاطر «پرواز 14 دقیقه‌ای» و جواب جالب ونگر

تیم فوتبال آرسنال به خاطر سفر هوایی برای پیمودن مسافتی کوتاه تا خانه حریفش در هفته چهاردهم لیگ برتر مورد تمسخر واقع شده اما سرمربی فرانسوی توپچی‌ها از این تصمیم تیمش دفاع کرد.

به گزارش ایسکانیوز، تصمیم مسئولان باشگاه آرسنال برای رساندن بازیکنان این تیم به خانه نوریچ، با یک پرواز 14 دقیقه‌ای سوژه طنزپردازی برخی از رسانه‌ها شده است. آرسنالی‌ها در شرایطی تصمیم گرفتند امشب (شنبه) خود را با هواپیما به خانه حریف‌شان در هفته چهاردهم لیگ برتر برسانند، که از راه زمینی حداکثر طی دو ساعت به این ورزشگاه می‌رسیدند.

تصمیم توپچی‌ها مشابه تصمیمی است که آنها در ماه اکتبر سال 2012 برای استفاده از یک جت شخصی برای پیمودن مسافتی 100 کیلومتری از لندن تا «کارو رود»، خانه تیم نوریچ اتخاذ کردند و با انتقاداتی از سوی گروه‌های حامی محیط زیست مواجه شدند. حالا به نظر می‌رسد که آرسنالی‌ها دوباره با انتقاداتی مشابه مواجه شده‌اند. این بار اما برچسب‌ مضحک و احمقانه نیز به سفر کوتاه قرمزپوشان لندن به نوریچ زده شده است.

انتقادات صورت گرفته از تصمیم آرسنالی‌ها که در برخی از آنها گفته شده فوتبالیست‌ها به خاطر ثروت زیاد‌شان در حباب خود زندگی می‌کنند، به مذاق آرسن ونگر خوش نیامده است.

او در دفاع از تصمیم باشگاه برای آسان‌تر کردن سفر بازیکنانش گفت: ما شنبه شب بعد از صرف شام در زمین تمرینی به سمت نوریچ پرواز خواهیم کرد. زمانی که این تصمیم را اتخاذ کردیم، اعلام شده بود که در جاده منتهی به نوریچ قرار است عملیات عمرانی صورت بگیرد. رسیدن به نوریچ گاهی اوقات سخت است و به همین دلیل ما تصمیم گرفته‌ایم با هواپیما به آنجا برویم. ما مانند قبل دیگر زیاد پرواز نمی‌کنیم و با قطار یا اتوبوس به شهر‌های دیگر می‌رویم. این بار اما یک مورد استثناست.

تیم فوتبال آرسنال فرداشب از ساعت 19:45 میهمان نوریچی رده شانزدهمی است و با پیروزی در این بازی شانس رسیدن به صدر و حداقل رده دوم جدول را دارد.

601/605

کد خبر: 560067

وب گردی

وب گردی