فیلمی با بازی خسرو شکیبایی و شهاب حسینی نقد و بررسی می شود

«جیوگی» بانمایش قسمت هایی از فیلم" دلشکسته"، تحمل اجتماعی را مورد نقد و بررسی قرار می دهد. مستند ترکیبی «جیوگی» امشب با پخش قسمت هایی از فیلم سینمایی «دلشکسته» موضوع تحمل اجتماعی را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش ایسکانیوز، این برنامه شنبه 7 آذر با نمایش فیلم سینمایی «دلشکسته» به کارگردانی علی رویین تن به موضوع تمرین تحمل اجتماعی می پردازد. جیوگی این موضوع را با حضور حبیب احمدزاده، مستندساز، فیلمنامه‌نویس و محقق و مهمانان حاضر در استودیو به چالش می کشد.
فیلم سینمایی «دلشکسته» به کارگردانی علی رویین تن، سال 87 در حالی روی پرده سینما رفت که علاوه بر انتقاداتی که به مضمون آن شد؛ با استقبال فراوانی نیز از طرف مخاطبان روبرو شد. این فیلم با بازی شهاب حسینی، بیتا بادران، خسرو شکیبایی و... با موضوعی متفاوت تفاوت های فرهنگی و مذهبی حاکم در جامعه را مورد نقد قرار داد.
«دلشکسته» داستان دلبستگی دو جوان با طرز فکر متفاوت و از دو خانواده مختلف است که برای رسیدن به هم، به دلیل تفاوت های خانوادگی و فرهنگی با مشکلاتی روبرو می شوند.
برنامه «جیوگی» به تهیه کنندگی مهدی بهادران و اجرای میلاد دخانچی کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو است که با بررسی و تحلیل رویدادی های مهم اجتماعی و فرهنگی سعی در ایجاد گفت و گو و تعامل بین اقشار مختلف جامعه دارد.
این برنامه شنبه تا دوشنبه هر هفته بعد از خبر20:30 از شبکه دو سیما پخش می شود و بازپخش آن نیز روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ساعت 14:30 خواهد بود.
503502

کد خبر: 560196

وب گردی

وب گردی