استاندار تهران: اجازه مانع تراشی در برگزاری مراسم‌های مجوزدار را نمی‌دهیم

حسین هاشمی استاندار تهران تأکید کرده است: اجازه نخواهیم داد عد‌ه‌ای به خود اجازه دهند که مانع برگزاری مراسم‌های مجوزدار شوند.

به گزارش ایسکانیوز، حسین هاشمی استاندار تهران صبح امروز در همایش منطقه‌ای اعضای ستاد انتخابات استانهای تهران، قم، البرز و سمنان با بیان این مطلب "باید فضا را برای برگزاری انتخابات شکوهمند در اسفندماه باز کنیم"، از مشخص نشدن اعضای هیئت اجرایی انتخابات در استان تهران انتقاد کرد و گفت: برخی گلایه کردند چرا استانی که بیش ا ز 8 میلیون جمعیت دارد نتوانیم در آن 30 نفر را با توجه به شاخص‌های مدنظر انتخاب کنیم.

وی افزود: انتخاب اعضای هیئت اجرایی بسیار مهم است تا وقتی اسامی آنان در استانها اعلام می‌شود همه جناح‌ها، چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا احساس آرامش کنند.

استاندار تهران اظهار داشت: اجازه نخواهیم داد عد‌ه‌ای به خود اجازه دهند که مانع برگزاری مراسم‌های مجوزدار شوند.

هاشمی ادامه داد: بهانه دست کسی نخواهیم داد که کار و تلاش دولت را زیر سؤال ببرند؛ دولت دولت فراجناحی است و ما در چارچوب سیاست‌های دولت کار خواهیم کرد.

به‌گفته وی تنها ملاک برای استانداری تهران در انتخابات قانون است و قانون وظیفه تک تک مسئولان را مشخص کرده است.

استاندار تهران که با خبرگزاری تسنیم گفت و گو می کرد، تأکید کرد: فرمانداران اجازه ندهند همایش‌های قانونی با مشکل روبه‌رو شود و ما وقتی به همایشی مجوز دهیم از آن حمایت خواهیم کرد. نباید بترسیم و دست و پایمان بلرزد. ما به تشکل‌هایی که از وزارت کشور پروانه فعالیت سیاسی دارند مجوز می‌دهیم و کسی هم نمی‌تواند مانع آن شود.

201/201

کد خبر: 560320

وب گردی

وب گردی