ذاکر خبر داد: افزایش ۳۰۰درصدی سقف بیمه حوادث دانشجویان  دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش ۳۰۰درصدی سقف پوشش بیمه حوادث دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، فرید ذاکر، در خصوص برنامه ریزی های این صندوق برای بیمه حوادث دانشجویی گفت: بنا داریم تا سقف پوشش بیمه حوادث دانشجویی را افزایش بدهیم.

او گفت: سقف پوشش حوادث دانشجویی که منجر به فوت شود، ۶ میلیون تومان است که برنامه ریزی کرده ایم این مبلغ را به ۲۰ میلیون تومان افزایش دهیم.

ذاکر گفت: اگر چنانچه حوادثی منجر به خسارت دانشجویان (مانند از کارافتادگی جزیی و کلی) شود سقف پوششی برابر با ۶ میلیون تومان دارد و ما در صدد هستیم تا این میزان پوشش را به ۲۰ میلیون تومان برسانیم.

مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بنا داریم سقف پوشش بیمه حوادث درمانی که برابر با یک میلیون و دویست هزار تومان است را نیز به ۵ میلیون تومان افزایش دهیم.

به گفته او، ما متعهد هستیم برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، هر اتفاقی که بیافتد، در قالب بیمه حوادث دانشجویی از آنها حمایت کنیم.

ذاکر گفت: برنامه ریزی های ما بر این اساس افزایش ۳۰۰ درصدی سقف پوشش بیمه ای دانشجویان است.

مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر حادثه ای برای دانشجو اتفاق بیافتد، از واحد دانشگاهی دانشجو، به صندوق رفاه دانشگاه آزاد اطلاع داده می شود و پس از تکمیل پرونده و طبق تعهداتمان دانشجو را تامین خسارت خواهیم کرد.

20104

کد خبر: 560332

وب گردی

وب گردی