برگزاری مسابقات  حفظ و قرائت قرآن کریم واحد اراک در 3 بخش تحقیق

بیست و یکمین دوره مسابقات  حفظ و قرائت قرآن کریم در 3 بخش تحقیق ، ترتیل و حفظ قرآن کریم ویژه خواهران و در 4 بخش ترتیل ، تحقیق ، حفظ و اذان ویژه  برادران  در شهرک دانشگاهی امیرکبیر با حضور دانشجویان ، کارکنان و استادان در دونوبت برگزار شد.

علیرضا نظام آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در حاشیه بازدید از برگزاری این مسابقات گفت :این دوره از مسابقات که با همت کانون قرآن وعترت دانشگاه وباهمکاری معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شده است؛با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانشجویان،استادان و کارکنان است.

رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی با بیان اینکه در این مرحله از مسابقات دانشجویان،استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اراک و زیر مجموعه های این دانشگاه شرکت می کنند،افزود :استقبال از مسابقات قرآنی مطلوب است و جهت تشویق این عزیزان از شورای فرهنگی خواسته ایم طبق بخشنامه های سازمان مرکزی نهایت همکاری را دربرگزاری باشکوه مسابقات قرآنی داشته باشند.

دبیرهیأت امنای استان مرکزی گفت : مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به ترویج فرهنگ قرآنی و اهل بیت (ع)در دانشگاه نگاه ویژه ای دارد.

وی ادامه داد :دانشجویان امروز،مدیران فردا خواهند بود و به همین دلیل تربیت مدیران آشنا با قرآن و فرهنگ قرآنی حائز اهمیت است.

نظام آبادی گفت :امید است با بسترهای مناسب و برنامه ریزی کامل و منسجمی که در دانشگاه ها به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی اراک وجود دارد بتوانیم در مسائل دینی و فرهنگی مشابه مسائل دیگر نیز تلاش مضاعف داشته باشیم.

شایان ذکر است در این مرحله تعداد 210 نفر از شرکت کنندگان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شایان ذکر است نفرات اول هررشته به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد و از نفرات اول تا سوم هررشته به تفکیک خواهران و برادران طی برگزاری مراسم اختتامیه ای که تاریخ آن متعاقبا اعلام خواهد شد ، با اهداء جوایز نفیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل خواهد آمد.

20101

کد خبر: 560520

وب گردی

وب گردی