قاتلی که پیش از اعدام به دلیل بیماری کلیوی در گذشت

عامل یک جنایت که در لیست اعدام قرار داشت به خاطر بیماری کلیوی به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، 29 اردیبهشت سال 91 مأموران پلیس هنگام گشتزنی در یکی از خیابان‌های محله امیریه تهران به یک خودرو که در کنار خیابان پارک شده بود، مشکوک شدند و با بررسی میدانی از خودرو جسد مرد جوانی در صندوق عقب پیدا شد که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.
مأموران با بررسی‌های بیشتر از این خودرو، تلفن همراهی را در جیب قربانی یافتند و با بررسی این تلفن همراه ردپای یک زن آشنا را به‌دست آوردند که با این مرد در ارتباط بود.
با دستگیری این زن، او پرده از راز جنایت برداشت و گفت: شوهر من چند وقتی بود که با مقتول اختلاف داشت و یک روز با اعلام اینکه قصد دارد به این اختلافات پایان دهد، مقتول را به خانه کشاند، بعد از اینکه این مرد جوان در خانه ما حضور پیدا کرد، جر و بحث او با شوهرم بالا گرفت و همسرم با ضربات چاقو او را به قتل رساند و بعد از قتل نیز جسد مقتول را درون صندوق عقب خودرویش گذاشت.
با اعتراف‌های این زن جوان، شوهرش نیز دستگیر شد و به قتل مرد جوان اقرار کرد. عامل جنایت در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد و در فهرست اعدامی‌ها قرار گرفت.بنابر این گزارش، مرد قاتل که بیماری شدید کلیوی داشت مدتی پیش در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد تا اینکه پنجشنبه گذشته او به دلیل تشدید بیماری به کام مرگ فرو رفت.

20106

کد خبر: 560644

وب گردی

وب گردی