استقبال واحد علوم و تحقیقات از ارائه طرح های خلاقانه در مسائل فرهنگی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت : برای موفقیت های فرهنگی و برقراری حاکمیت اخلاق اسلامی نیازمند همدلی و وحدت نظر و اجماع همه بسیجیان و فعالان فرهنگی هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، علی عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی گفت: امیدوارم در کلیه فعالیت های واحد علوم و تحقیقات و همه اعضای این مجموعه دانشگاهی فرهنگ زندگی بسیجی را در تمام ابعاد در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه به همان اندازه که بر ارتقاء سطح علمی و پژوهشی واحد علوم و تحقیقات تاکید وجود دارد به همان اندازه نیز بر ارتقاء سطح فرهنگی و معرفی این مجموعه به عنوان یک مرکز دانشگاهی فرهنگ محور حساسیت وجود دارد، گفت: معتقدم با فعالیت ها و حرکت های فرهنگی هماهنگ از سوی کارکنان ، اساتید و دانشجویان واحد علوم و تحقیقات می توان در تربیت و پرورش نسل آینده کشور که در این مجموعه بزرگ دانشگاهی تحصیل می کند گام های مناسبی برداشت .

وی، کارکنان را به داشتن سعه ی صدر، صبر و اخلاق اسلامی در برخورد با ارباب رجوع توصیه کرد و افزود: باید حضور به موقع اساتید در سر کلاس، فعالیت های علمی، پژوهشی در راستای ارتقا شرکت های دانش بنیان، امر به معروف و نهی از منکر و ارزش های اسلامی در این مجموعه از اولویت های اساتید و کارکنان بسیجی باشد.

وی با بیان اینکه بسیج کارکنان، اساتید و دانشجویی باید در یک راستا و مسیر به صورت هماهنگ عمل کنند تا موثر باشند، افزود: برای موفقیت های فرهنگی و برقراری حاکمیت اخلاق اسلامی نیازمند همدلی ، وحدت نظر و اجماع همه بسیجیان و فعالان فرهنگی هستیم.

رئیس واحد علوم و تحقیقات از ارائه طرح های خلاقانه در مسائل فرهنگی و مدیریتی از سوی کارکنان و اساتید این مجموعه استقبال کرد و اظهار داشت: محبوبیت را نمی شود و نباید با پول و حرف هزینه های غیرمنطقی خرید. تنها با فعالیت علمی موثر و ماندگار که باعث پیشرفت مجموعه و ارائه خدمت به مردم می توان به محبوبیت واقعی دست یافت.

دکتر یعقوب زراعت کیش رئیس بسیج اساتید واحد علوم و تحقیقات نیز در این نشست به صورت اجمالی به رئوس فعالیت های مختص به اساتید بسیجی این مجموعه پرداخت و گفت: یکی از دلایل عمده برجسته و شاخص بودن انقلاب اسلامی ایران در دنیا نگاه ویژه ای است که به انسان و انسانیت دارد.

وی به رشادت ها و ایثارگری های دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایثارگری های انقلاب اسلامی ریشه در معنویت و فرهنگ بالای این انقلاب دارد..

رئیس بسیج اساتید کارکنان این واحد با بیان اینکه تاکنون 125 نفر از اساتید به عضویت این تشکل درآمده اند افزود: با برنامه ها و نگاه ویژه مدیریت این مجموعه به مباحث ارزشی، سعی بر ارتقا سطح فعالیت ها و افزایش اعضای فعال وجود دارد.

وی از راه اندازی شورای مرکزی بسیج اساتید خبر داد و گفت: برنامه هایی چون اقتصاد مقاومتی، راه اندازی شرکت های داشن بنیان و تجاری سازی طرح های کاربردی از مهم ترین برنامه های این شورا خواهد بود.

زراعت کیش به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با شعار مرگ بر امریکا و نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت: شعار مرگ بر امریکا به معنی این است که به هیچ وجه از عوامل انقلابی خود در برابر استعمارگر استکبار بزرگ جهانی کوتاه نخواهیم آمد.

وی بر بحث امید و امید بخشی در دانشگاه ها تاکید کرد و اظهار داشت: اساتید نقش ویژه ای در امیدبخشی به نسل آینده ساز کشور دارند. دشمن نوک پیکان جنگ نرم خود را به سمت دانشگاه ها و نسل جوان قرار داده است و اساتید در صف مقدم دفاع در برابر این هجمه و جنگ نرم هستند.

فریبرز صالح آبادی رئیس بسیج کارکنان واحد علوم و تحقیقات نیز در این نشست مساعدت های مدیریت این مجموعه در راه اندازی و پشتیبانی از فعالیت های فرهنگی این ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بسیج کارکنان واحد علوم و تحقیقات به عنوان بزرگترین تشکل کارمندی از آذر ماه 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و تا امروز حدود 400نفر از کارکنان به عضویت این تشکل درآمده اند.

وی با بیان اینکه بسیج کارکنان در فعالیت های فرهنگی با مجموعه معاونت فرهنگی و دانشجویی این واحد همکاری های تنگاتنگی دارد، افزود: تاکنون حداقل 10 ویژه برنامه مستقل از سوی این تشکل برای کارکنان برگزار شده است.

به گفته رئیس بسیج کارکنان واحد علوم و تحقیقات این تشکل فرصتی برای ارتباط و تعامل مستقیم کارکنان با مدیریت این مجموعه است تا مسائل، مشکلات، ایده ها و طرح های خاص کارمندی در آن مطرح شود.

20101

کد خبر: 560718

وب گردی

وب گردی