ثبت‌نام 1030دستفروش در طرح انضباط شهری بازارتهران

فرمانده قرارگاه انضباط شهری با اشاره به ثبت نام 1030 دستفروش در طرح انضباط شهری بازارتهران گفت: اولین شب بازار امشب در خیابان‌های اطراف بازار از 5 بعدازظهر تا 10 شب زیرنظر شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران برپا می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا ، عزیزالله رجب زاده با اشاره به پاکسازی دستفروش‌ها و بساط گستران محدوده بازار تهران گفت: طی یک ماه اخیر تردد مردم در این محدوده با مشکلات عدیده ای مواجه شده بود، به طریقی که جمع آوری دستفروش‌ها مطالبه اصلی کسبه بازار بود.

او با اشاره به همکاری ناجا در طرح انضباط شهری با شهرداری تهران افزود: ناجا با تمام امکانات در این طرح همکاری داشته و در بازار حضور خواهند داشت و این روند ادامه خواهد داشت. بعد از اتمام ماموریت نیروهای ناجا نیز شهرداری تهران این وضعیت را حفظ می کند.

فرمانده قرارگاه انضباط شهری با اعلام خبر ثبت نام 1030 دستفروش در طرح ساماندهی بساط گستران بازارتهران تحت عنوان انضباط شهری بازار بزرگ تهران گفت: از امشب با سازماندهی های انجام شده بساط گسترانی که در میدان 15 خرداد بودند و در این طرح ثبت نام کرده اند، در خیابان‌های اطراف بازار از 17 بعد از ظهر تا 22 شب می توانند زیرنظر شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران فعالیت کنند؛ به طوری که از روز یکشنبه بعداز ظهر 300 دستفروش دیگر داوطلبانه در این طرح ثبت نام کرده اند.

رجب زاده با تاکید بر آغاز فعالیت شب بازارها از امشب تاکید کرد: دستفروش‌ها می‌توانند در قالب شب بازار فعالیت کنند، چراکه به دستور شهردار تهران نباید برای کار و امرار معاش این افراد اتفاقی بیفتد و با مشکل مواجه شوند. با راه اندازی بازارهای پیش بینی شده مطمئنا درآمد این افراد از قبل بیشتر خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه تمهیداتی اندیشیده شده تا دیگر دستفروش ها به این محدوده بازنگردند، گفت: دیگر اجازه فعالیت به بساط گستران داده نمی شود، چراکه فرمانده انتظامی تهران در این طرح حضور پررنگی دارد.

براساس گزارش سایت شهرنوشت، رجب زاده درباره ابراز رضایت دستفروشان از اجرای این طرح افزود: با ورود بسیار خوب و قوی نیروی انتظامی دیگر اثری از این مافیای دستفروش ها در بازار تهران نیست. دیگر اجازه فعالیت به این افراد نخواهیم داد و با افرادی که اقدام به اعمال باج خواهانه از دستفروش‌ها کنند،به شدت برخورد خواهیم کرد.

20106

کد خبر: 560737

وب گردی

وب گردی