تعطیلی برج میلاد به مدت 4 روز

مدیرعامل برج میلاد تهران از تعطیلی چهار روزه برج میلاد تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، علیرضا شریفی گفت: با توجه به درپیش بودن اربعین حسینی و همچنین رحلت رسول الله(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، شهادت امام رضا(ع) و به منظور حضور هموطنان عزیز در مراسم های عزاداری، بازدید از مجموعه برج میلاد تهران در روزهای 11 و 19 تا 21 آذر ماه امکانپذیر نیست و این مجموعه تعطیل است.

او ادامه داد: همچنین ساعت بازدید از این مجموعه در روزهای قبل از اربعین و شهادت حضرت رسول اکرم (ص) که شامل روزهای سه شنبه 10 آذرماه و چهارشنبه 18 آذرماه است، از ساعت 9 تا 17 بوده و امکان بازدید برج میلاد تهران پس از ساعت 17 وجود ندارد.

شریفی درباره همزمانی توزیع بلیت‌های خورشید کاروان وتعطیلی برج میلاد تهران توضیح داد: نمایش خورشید کاروان براساس برنامه زمانبندی اعلام شده در سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد تهران اکران می شود و هیچ خللی در ساعات اکران این نمایش وجود ندارد.

مدیرعامل برج میلاد تهران گفت: شهروندانی که بلیت خورشید کاروان را در روزهای 21،20،19،11 تهیه کرده‌اند می توانند براساس ساعت اعلام شده در بلیت ها به تماشای نمایش خورشید کاروان در مرکز همایش های برج میلاد تهران بنشینند.

بر اساس گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، نمایش «خورشید کاروان» در بیست و پنجمین سال اجرای متوالی خود از 9 آذرماه به مدت 13 شب از ساعت 19:30 در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد تهران به روی صحنه می رود.

20106

کد خبر: 560824

وب گردی

وب گردی