270 نفر زیر چتر حمایتی تیم مراقبت در منزل آسایشگاه کهریزک هستند

تیم مراقبت در منزل آسایشگاه با تحت پوشش قراردادن 270 مددجوی ساکن در منازلشان، انواع خدمات بهداشتی، درمانی و اجتماعی را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز دکتر حمیده پورفهیم مدیر تیم مراقبت در منزل آسایشگاه ور فیهم گفت : بیش از 270 مددجو در منازلشان از خدمات تیم مراقب در منزل آسایشگاه کهریزک بهره مند می‌شوند.

او گفت: در این راستا ،جمعی ازمددجویان تیم مراقبت در منزل آسایشگاه خیریه کهریزک به همت نیکوکاران این مجموعه به سفر معنوی قم و جمکران اعزام شدند.

مدیر تیم مراقبت در منزل آسایشگاه کهریزک با بیان این مطلب گفت: مددجویان حاضر در این سفر اغلب افراد میانسالی بودند که مشتاق این سفر معنوی بوده، درخواستشان را از مدتها قبل با مددکارانشان در میان گذاشته بودند.

او افزود: طی برنامه‌ریزی انجام شده ، این عزیزان راهی سفر یکروزه شدند تا در کنار خانواده‌های خود از فیوضات معنوی حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران بهره‌مند شوند.

پورفهیم همچنین یادآور شد: با تشکر از نیکوکاران ارجمندی که هر یک به نوبه خود سهمی از زندگی‌بخشی به مددجویان تحت پوشش این مجموعه دارند، از همه این بزرگواران خواست همچنان تیم مراقبت در منزل آسایشگاه کهریزک را در رسیدن به اهداف عالی انسانی یاری رسانند.

105105

کد خبر: 560874

وب گردی

وب گردی