نرخ بلیت هواپیما در170 مسیر داخلی آزاد شد

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ازآزادسازی نرخ بلیت هواپیما در170 مسیر داخلی خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز، رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: پس از مدتها کار کارشناسی و تخصصی و بنا بر اجرای بندی از برنامه پنجم توسعه کشور و تصویب شورای عالی هواپیمایی نرخ بلیت هواپیما در 170 مسیر داخلی آزاد و 87 مسیر همچنان جزء مسیرهای حمایتی قرار گرفت.

جعفرزاده، با بیان اینکه انگیزه این آزادسازی بر سه محور مهم چون ارتقاء ایمنی، ایجاد رقابت در سرویس دهی، فراهم شدن زمینه انتخاب برای مسافران استوار است، گفت: توسعه اقتصادی کشور در گرو داشتن حمل ونقل هوایی کارآمد و به روز است و آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما توان عملیاتی شرکتهای هواپیمایی، سرویس دهی و نوسازی ناوگان هوایی کشور را تضمین خواهد کرد وچنین تصمیمی در بیرون مرزها نیز به عنوان مقدمات رشد و توسعه اقتصادی؛ موفقیت آمیز بوده است.

وی همچنین مسیرهایی را که آزادسازی نرخ بلیت در آنها صورت گرفته، مسیرهای منتهی به جزایر کیش و قشم، شهرهای نفتی و مسیرهای انفرادی و مسیرهای جدید اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام اینکه دستورالعمل آزادسازی نرخ بلیت هواپیما و مسیرهای حمایتی صبح امروز به شرکتهای هواپیمایی ابلاغ شده است،گفت: این دستورالعمل از تاریخ ابلاغ قابل اجراست.

صبح امروز جلسه ای به همین منظور با حضور مدیران عامل شرکت های هواپیمایی در سالن کنفرانس این سازمان تشکیل شد در این جلسه ضمن بررسی نظر مدیران عامل و مسئولان عالی شرکت های هواپیمایی و دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی؛ عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن توضیح چگونگی روند آزاد سازی و رعایت موارد قانونی و اجماع نظر مسئولان ذیربط بر تلاش شرکت های هواپیمایی در تامین ایمنی و سرویس دهی مناسب به مردم و حسن اجرای دستورالعمل آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما تاکید کرد.

401401

کد خبر: 560891

وب گردی

وب گردی