دانشجویان واحد کرمانشاه خادم زائران اربعین

دبیر ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از شرکت دانشجویان در برپایی موکب، اسکان و پذیرایی از زائران کربلا در اربعین خبر داد.

دبیر ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به ایسکانیوز گفت: در آستانه ی اربعین حسینی و در راستای تشکیل ستاد اربعین استان کرمانشاه این ستاد در کرمانشاه با برپایی موکب در نزدیکترین نقطه از شهر کرمانشاه به کربلا و همچنین آماده کردن فضای اسکان و پذیرایی شرایط مناسبی برای زائران اربعین فراهم شده است.

احسان عباسی در ادامه افزود:سیاستگذاری سازمان مرکزی مبنی بر ارایه خدمات به زوار اربعین بویژه زائران خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که در این خصوص استان کرمانشاه در مسیر شهر هایی که در آن واحد دانشگاهی مستقر می باشد در این زمینه آمادگی لازم برای ارایه خدمات بهتر و درخور زائران را دارند.

نماینده ناظر بر تشکل های دانشجویی استان در خصوص ارایه خدمات به زائران گفت: با توجه به حجم زیاد برگشت زائران به کشور برنامه ریزی هایی در جهت ارائه خدمات مناسب به همه زائران صورت گرفته است تا با استفاده از امکانات این ستاد در استان از شرایط اسکان و پذیرایی و توزیع غذا برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استفاده شود.

عباسی در پایان ضمن تشکر از زحمات و حمایت های دکتر قدمیاری مدیرکل دبیرخانه تشکل ها و دکتر نوذر قنبری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: با حضور گسترده دانشجویان عضو تشکل های دانشجویی استان کرمانشاه در خدمت به زائران اربعین امام حسین (ع) به عنوان خادم این حرکت معنوی بزرگ به مدت ده روز از زمان آغاز عزیمت زایران و تا برگشت تمامی این زائران در موکب حاضر هستند.

20101

کد خبر: 561263

وب گردی

وب گردی