ثبت تصویر از افرادی که قصد حدس زدن رمز شما را دارند در CM Locker

CM Locker یکی از جالب‌ترین اپلیکیشن‌های لاک اسکرین برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید علاوه بر آنکه امنیت صفحه‌ی ورودی به گوشی خود ار تامین کنید، از اشخاصی که قصد حدس زدن رمز شما را دارند نیز عکس‌برداری کنید.

به گزارش ایسکانیوز، صفحه‌ی ورودی به گوشی یا همان Lockscreen، یکی از پر استفاده‎ترین بخش‌های گوشی‌ها هستند و به همین دلیل نیز کاربران بسیاری علاقه به شخصی‎سازی هر چه بیشتر این بخش‌ها و حتی تغییرات ریشه‎ای در آن خواهند داشت. CM Locker یکی گزینه‌های جالبی است که می‌توانید آن را جایگزین صفحه‌ی قفل پیش‌فرض اندروید کنید و در کنار تنوعی که به گوشی خود می‌بخشید، از امکانات جذاب آن مانند ثبت تصویر شخص خاطی بهره‌مند شوید. اگر درباره‌ی این ویژگی جالب CM Locker کنجکاوید باید بگوییم که این ویژگی که از داخل تنظیمات برنامه دردسترس است، در صورتی که تعداد رمزهای وارد شده بیش از مقدار مشخصی اشتباه باشند، آن را به منزله‌ی یک ورود غیرقانونی شناسایی می‌کند و توسط دوربین جلوی موبایل، اقدام به ثبت عکس می‌کند که سرعت عمل و دقت این بخش از اپلیکیشن به قدری بالا است که شخص خاطی، باید از شانس خیلی زیادی برخوردار باشد که عکس چهره‌اش در تصویر ثبت شده قابل تشخیص نباشد.

جدا از بحث‌های امنیتی، CM Locker از ویژگی‌های کاربردی دیگری نیز در زمینه‌ی شخصی‌سازی ظاهر قفل برخوردار است؛ به عنوان مثال می‌توانید نحوه‌ی نمایش پترن‌ها یا اعداد پین کد را تا حدودی ویرایش کنید و ظاهر آن را مطابق میل خود دستخوش تغییرات کنید. وجود ویجت افزایش سرعت گوشی با یک لمس، دسترسی سریع به اعلان‌های جدید از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و اجتماعی، امکان کنترل موزیک از طریق صفحه‌ی قفل، امکان تنظیم آواتار دلخواه برای صفحه‌ای که در آن پسورد وارد می‌شود و ... از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن به حساب می‌آیند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

20102

کد خبر: 561277

وب گردی

وب گردی