داروساز و متخصص داروسازی بالینی از دانشگاه میشیگان آمریکا در واحد علوم دارویی

رییس دانشکده داروسازی واحد علوم دارویی از حضور پروفسور سید سلیمان، داروساز و متخصص داروسازی بالینی از دانشگاه میشیگان آمریکا در واحد علوم دارویی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، فرشاد هاشمیان، رییس دانشکده داروسازی واحد علوم دارویی از حضور پروفسور سید سلیمان، داروساز و متخصص داروسازی بالینی از دانشگاه میشیگان آمریکا در واحد علوم دارویی در راستای ارتقاء ارتباطات بین الملل، ارتقاء سطح آموزش، بررسی امکان پژوهش و مطالعات در سطح بین الملل و آشنایی دانشجویان با فضای آموزش داروسازی در سایر کشورها خبر داد.

هاشمیان افزود: واحد علوم دارویی از پروفسور سید سلیمان به منظور برگزاری چند کلاس، کارگاه و تدریس بالینی در بیمارستان برای دانشجویان و اعضای هیات علمی دعوت کرده است.

وی در ادامه گفت: ایشان داروساز و متخصص داروسازی بالینی از دانشگاه میشیگان آمریکا و استاد تمام داروسازی بالینی می باشند. در کارنامه ایشان بیش از 240 مقاله و کار پژوهشی سابقه سالها ریاست دانشکده داروسازی، پایه گذاری و ریاست سابق ACCP تدریس و همکاری با دانشکده های داروسازی در آمریکا، اندونزی، پاکستان، کانادا، هند، مغلستان و ... ، فعالیت مستمر در کمیته حلال به چشم می خورد.

رییس دانشکده داروسازی واحد علوم دارویی در پایان افزود: با توجه به فعالیت های بین المللی، ایشان از چهره های شاخص داروسازی در آسیا و اقیانوسیه می باشند. در برنامه سفر ایشان علاوه بر برنامه آموزشی فوق الذکر، ملاقات با معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس آزمایشگاه های کنترل سازمان غذا و دارو نیز کنجانده شده است.

لازم به ذکر است، پروفسور سید سلیمان از روز شنبه 14 آذرماه در این واحد حضور خواهند یافت.

20101

کد خبر: 561287

وب گردی

وب گردی