نشست صمیمانه ریاست واحد علوم دارویی با دانشجویان

رییس واحد علوم دارویی در نشست صمیمانه با نمایندگان دانشجویان واحد علوم دارویی خبر از راه اندازی دکتری تخصصی رشته های داروسازی، داروسازی سنتی، علوم و فناوری نانو و صنایع غذایی در آینده نزدیک دادند.

به گزارش ایسکانیوز، سید مهدی رضایت رییس واحد علوم دارویی روز سه شنبه 10 آذر ماه در نشستی صمیمانه با نمایندگان دانشجویان دانشکده های داروسازی، علوم و فناوری های نوین و شیمی دارویی، نظرات، انتقادات، مشکلات و پیشنهادات دانشجویان را جویا شدند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه که با هماهنگی دکتر ارکیده دادرس رئیس دانشکده میان رشته ای و مشاور ریاست واحد تشکیل گردیده بود، تک تک دانشجویان ضمن معرفی خود نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود در زمینه های مختلف را در جمعی صمیمی بیان کردند.

رییس واحد پس از استماع صحبتهای دانشجویان به منظور استفاده از پیشنهادات و رفع مشکل، راهکار و دستورات لازم را ارائه کرد.

رضایت در این جلسه ضمن تاکید بر اقدامات انجام شده به تاسیس و راه اندازی رشته های داروسازی، داروسازی سنتی، علوم و فناوری نانو و صنایع غذایی در مقاطع تکمیلی اشاره کرد و خروجی های واحد علوم دارویی که همانا فارغ التحصیلان شایسته آن در سطح کشور و خارج از کشور است را از افتخارات آن دانستند.

رئیس واحد علوم دارویی برگزاری چنین جلساتی را مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر به دانشجویان میدان داده شود و از خودشان مشاوره گرفته شود، نقش خوبی را در پیشبرد اهداف ایفاء خواهند کرد که تاکنون این مسیر در این واحد به خوبی طی شده است.

وی در پایان از ایشان خواست تا ضمن توجه و رعایت مسائل فرهنگی و دینی از دوره جوانی و دانشجویی خود جهت مطالعه، آموزش، افزایش مهارت ها و رعایت سلامت جسمی و روحی خود حداکثر استفاده را کنند.

در این جلسه مقرر شد پس از استخراج موارد مطرح شده، کلیه معاونین و مسئولین مرتبط اقدامات انجام شده را در شورای واحد مطرح کنند.

20101

کد خبر: 561294

وب گردی

وب گردی