رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود:  تکریم بیماران باید سرلوحه بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) باشد   

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در جمع کارکنان اداری بیمارستان این دانشگاه گفت : تکریم مراجعه کنندگان و بیماران باید سرلوحه تمامی قسمتهای درمانی بیمارستان باشد.

سید حسینی بدیعی با اشاره به اینکه تکریم مراجعه کنندگان و بیماران از جلوی در نگهبانی بیمارستان آغاز می شود افزود : این احترام و تکریم باید تا آخرین لحظه خروج بیمار از بیمارستان ادامه یابد و وی در این مرکز درمانی به گونه احساس راحتی نماید که گویی در خانه خود استراحت می کند .

وی نقش کادر اداری را در راه اندازی امور مربوط به بیماران بسیار مهم دانست و بیان کرد : بیمار در هنگام مراجعه فقط در فکر بهبودخود است و شاید نتواند برخورد مناسبی با کادر اداری داشته باشد اما این پرسنل بیمارستان هستند که می توانند با رفتار مودبانه و انسانی خود در تغییر رفتار و آرامش وی سهم بسزایی داشته باشند .

بدیعی با بیان اینکه بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) باید به یک بیمارستان نمونه در سطح استان و حتی کشور تبدیل گردد از همکاران خود خواست تا در تحقق این مهم تلاش کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود کار پرسنل پزشکی و اداری را در بیمارستان خطیر و سخت دانست و خطاب به آنان گفت: این تلاش ها در جهت سلامتی انسانها بوده و اجری چند برابر کارهای دیگر دارد و لذا باید قدر حرفه خود را بدانید.

وی در ادامه گفت: با برنامه هایی که در جهت بهبود کیفیت بیمارستان در نظر داریم انشاء الله در آینده ای نزدیک شاهد تحولات چشمگیر در آن خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم سهم خود را بعنوان یکی از متولیان امر آموزش و درمان پزشکی به مردم عزیز شهرستان و استان ادا کنیم.

در این نشست که ساعت به طول انجامید پرسنل اداری بیمارستان دغدغه ها و مشکلات و نیز پیشنهادات خود را با رئیس دانشگاه درمیان گذاشتند که وی نیز در رفع قانونی این مسائل قول مساعد داد.

20101

کد خبر: 561660

وب گردی

وب گردی