اولین دوره آموزشهای تخصصی و کاربردی کوتاه مدت در دانشگاه آزاد اسلامی رشت

اولین دوره آموزشهای تخصصی و کاربردی کوتاه مدت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا فرخ بخت فومنی سرپرست معاونت برنامه ریزی و اموراقتصادی دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، گفت: برگزاری این دوره ها علاوه بر درآمد زایی برای واحد های دانشگاهی، با هدف افزایش و گسترش دانش و توانمندی افراد، بازآموزی و آموزش های تکمیلی و افزایش دانش و سطح مهارت های حرفه ای دانشجویان جهت ورود به بازار کار برگزار می گردد.

وی ادامه داد: حوزه برنامه ریزی واحد رشت پس از ابلاغ بخشنامه مربوطه، ضمن هماهنگی در خصوص برگزاری دوره ها ، نیاز سنجی از دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه را آغاز کرد.

فرخ بخت افزود: بر همین اساس اولین دوره تحت عنوان « همسانه سازی ژن و کلونینگ در باکتریها » در طی دو روز در آزمایشگاه زیست شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که در نوع خود یکی از آزمایشگاههای پیشرفته است، برگزار گردید.

این مقام مسئول عنوان کرد: در این دوره 15 نفر از دانشجویان رشته زیست شناسی دانشگاه با موضوعات مندرج در دوره آشنا شده و به صورت عملی و با وسائل ازمایشگاهی به کار مشغول شدند. بر اساس نظرسنجی به عمل آمده نیز شرکت کنندگان از برگزاری دوره بسیار راضی بوده و اذعان داشته که این کارگاه در افزایش مهارت و توانمندی آنان بسیار موثر بوده است.

فرخ بخت بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده تا پایان سال جاری تعداد 20 دوره دیگر نیز در این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

20101

کد خبر: 561748

وب گردی

وب گردی