بیانیه جمعی از تشکل های اساتید و دانشجویان و هیات های مذهبی استان مازندران از اقدامات دکتر میرزاده

جمعی از تشکل های اساتید و دانشجویان و هیات های مذهبی استان مازندران با صدور بیانیه ای از حمایت های دکتر میرزاده در توسعه تحصیلات تکمیلی قدردانی کردند.

به گزارش ایسکانیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است:

تشکل های اساتید، دانشجویان و هیات های مذهبی استان مازندران به مناسبت 16 آذر روز دانشجو از تمامی مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنان خدوم مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی خصوصا جناب آقای دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه که همواره با حمایت پدرانه از تشکل ها و ارائه برنامه هایی در راستای رشد، توسعه و اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی همچون گسترش تحصیلات تکمیلی، مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان تلاش می کنند، قدردانی و تشکر می نماید.

جناب آقای دکتر میرزاده، آموزش عالی در هر نقطه از دنیا بر مبنای نیاز آن کشور و تحولات علمی و آموزشی صورت می پذیرد و یکی از مهم ترین عوامل موثر در پیشرفت هر جامعه، تولید علم و پژوهش و معرفت اندوزی است. این افتخار با همت بلند حضرتعالی و تلاش مدیران توانمند شما که خالصانه تلاش می کنند تا به جایگاه رفیع علم و دانش دست یابیم، ستودنی است.

تشکل های اساتید، دانشجویان و هیات های مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در پی تلاش و کوشش و مدیریت عالمانه حضرتعالی که به تصویب رشته های مورد نیاز جامعه در مقاطع تحصیلات تکمیلی گامی بلند در تولید علم و دانش و رونق اقتصادی برداشته تا جوانان این مرز و بوم در کشور عزیزمان ایران اسلامی تحصیل کنند صمیمانه قدردانی می کنیم.

دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است خلاهای موجود تحصیلات تکمیلی را پر کند و در ایجاد رشته های بسیاری گام بردارد که این امر موجب توسعه علمی در کشور شده است. ما جوانان و دانشجویان این کشور با هزینه شخصی خود و نه از بیت المال و خزانه دولتی در همین میهن عزیزمان و در دانشگاه آزاد اسلامی در دوره تحصیلات تکمیلی خواهان ادامه تحصیل هستیم. در پایان اعلام می داریم که دو سال تلاش بی وقفه ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر میرزاده منجر به توسعه همه جانبه به خصوص تحصیلات تکمیلی در دانشگاه شده است. ما تشکل های اساتید ، دانشجویان و هیات های مذهبی اجازه نخواهیم داد تا این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی و این شجره طیبه از اهداف عالی خود باز بماند.

20101

کد خبر: 561804

وب گردی

وب گردی