تقدیر کنفدراسیون قایقرانی از پیشکسوت ایرانی

لوح تقدیر رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا به پاس سال ها خدمت رسانی در عرصه ورزش آسیا و جهان توسط رئیس کمیته المپیک به استاد علی قلمسیاه از سوی اهدا شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، لوح تقدیری از سوی شوکن ناریتا رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا به پاس 20 سال خدمت آفرینی علی قلمسیاه به عنوان دبیر کل کنفدراسیون قایقرانی آسیا تهیه و قرار بود در کنگره قاره ای به وی اهدا گردد که به دلیل ناراحتی چشم پیشکسوت ورزش کشورمان و عدم موافقت پزشک از سفر استاد قلم سیاه جهت حفظ سلامتی وی، غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان لوح تقدیر رئیس فدراسیون قایقرانی آسیا را تحویل گرفته و این لوح صبح امروز 4 آذرماه توسط کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک به استاد قلمسیاه اهدا شد.
در ابتدای این مراسم کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از نزدیک به نیم قرن تلاش قلمسیاه در عرضه ورزش کشور در بالاترین رده های کشوری، قاره ای و جهانی ابراز داشت: استاد قلمسیاه از مفاخر ورزش کشور محسوب شده و بدون تردید سال ها خدمت آفرینی وی در عرصه ورزش کشور، قاره ای و جهانی در اذهان خانواده ورزش و ملت بزرگ ایران باقی خواهد ماند و اهدا لوح تقدیر به وی از سوی رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا خود بیانگر زحماتی است که وی به عنوان یک ایرانی و مدیری اجرایی در سمت های رئیس فدراسیون قایقرانی، نائب رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی، نائب رئیس و دبیرکل کنفدراسیون قایقرانی آسیا و سمت های دیگر در عرصه بین المللی ایفا نموده است.
هاشمی تصریح کرد: بدون تردید در این بین می بایست تشکر ویژه ای از خانواده محترم وی داشته باشیم چرا که در این مدت با سعه صدر و دلگرمی های خود باعث موفقیت این مدیر ورزشی در عرصه کشور و جهان شدند و به نوبه خود نیز مراتب حق شناسی و قدردانی خود را از این مدیر زحمتکش و خانواده محترمش اعلام داشته و وی را یکی از مفاخر بزرگ ورزش کشور دانسته و در واقع ما امروز به نمایندگی از مسئولان کنفدراسیون آسیا و جامعه بزرگ ورزش کشور و پیشکسوتان این لوح را به استاد قلمسیاه تقدیم می کنیم.
سپس شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ضمن قدردانی از تلاش های چندین ساله استاد قلمسیاه در عرصه ورزش کشور و جهان ابراز داشت: حضور عزیزانی همچون قلمسیاه در عرصه مدیریت ورزش بیانگر توانمندی مدیران ورزشی کشور بوده و می بایست همانطور که از قهرمانان عزیز قدردانی می شود از پیشکسوتان عرصه مدیریت ورزشی نیز تقدیر و با گردآوری مشخصات و سمت های بین المللی آنها در این زمینه گام هایی برداریم.
سپس غلامرضا امینی ضمن قدردانی از حمایت های کمیته ملی المپیک گفت: بدون تردید استاد قلمسیاه هم اکنون هم رئیس و مدیر بزرگ ورزشی کشور ما و قایقرانی محسوب شده و اگر چه از سوی پزشک برای حفظ سلامتیش ملاحضاتی در نظر گرفته شده ولی ما کماکان از تجربیات این مدیر ارزشمند ورزشی بهره خواهیم برد.
همچنین مرادی دبیرکل فدراسیون قایقرانی نیز از تلاشهای استاد قلمسیاه به پاس خدمت آفرینی در عرصه ورزش داخلی و بین المللی قدردانی نمود و گفت: بدون تردید کار کردن در کنار اساتیدی همچون استاد قلمسیاه افتخاری است که نمی توان آن را فراموش کرد.
علی قلمسیاه که پست های مختلفی در گذشته همچون رئیس فدراسیون قایقرانی، نائب رئیس جهانی و آسیایی و دبیر کل کنفدراسیون آسیا و چندین مسئولیت دیگر را برعهده داشت و به همراه خانواده خود در این مراسم حضور یافته بود اظهار داشت: بدون تردید این افتخار را متعلق به خود ندانسته بلکه متعلق به ملت بزرگ ایران، خانواده ورزش و بخصوص قایقرانی و خانواده خود می دانم و در این مدت در هر کجای این سرزمین و جهان بودم تلاشم بر این بود نماینده ای شایسته از سوی ملت عزیزم باشم.
وی ادامه داد: جا دارد در این بین از زحمات همسر عزیز و خانواده خودم که همواره مشوق و دلگرم کننده بنده بودند تشکر کنم و به شخصه از تلاش ها و قدر شناسی های مسئولان کمیته ملی المپیک تشکر می کنم و در این بین جز اینکه بگویم من خدمتگزار این ملت، خانواده بزرگ ورزش و جامعه قایقرانی بوده ام حرفی ندارم. امیدوارم همه مردم و خانواده بزرگ ورزش و بخصوص قایقرانی از بنده راضی بوده باشند.
در خاتمه این مراسم لوح یادبود شوکن ناریتا رئیس فدراسیون قایقرانی آسیا به پاس سال ها خدمت آفرینی در عرصه ورزش قایقرانی آسیا و جهان به علی قلمسیاه نائب رئیس اسبق فدراسیون جهانی قایقرانی و نائب رئیس و دبیرکل سابق کنفدراسیون آسیا از سوی کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی تقدیم شد.
در این مراسم همچنین از سوی کمیته ملی المپیک و فدراسیون قایقرانی هدایی نفیس به این پیشکسوت ورزشی کشورمان اهدا گردید.

602/602

کد خبر: 561818

وب گردی

وب گردی