درخواست نمایندگان استان آذربایجان غربی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چه بود؟

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه سفر خود به ارومیه با جمعی از نمایندگان مردم استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، این دیدار با حضور دکتر عثمانی نماینده بوکان، سردار عیسی زاده نماینده میاندوآب، دکتر حسینی صدر نماینده خوی، قاضی پور نماینده ارومیه، دکتر احمدی نماینده مهاباد، دکتر خضری نماینده پیران شهر و سردشت، مهندس حسین زاده نماینده نقده و اشنویه، حجت الاسلام دکتر بیگی نماینده میاندوآب برگزار شد.

گفتنی است در این جلسه، نمایندگان استان آذربایجان غربی ضمن تاکید بر توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی و پتانسیل های موجود در استان خواستار استمرار این حرکت ارزشمند شدند.

تکمیل بیمارستان نیمه کاره ارومیه جهت استفاده آموزش بالینی، تاسیس دانشکده پرستاری و مسجد در واحد میاندوآب، توسعه بیمارستان نقده، ارائه دروس به زبان مادری این استان(ترکی و کردی) و توسعه رشته های پزشکی، ارتقای مراکز مستقر در شهرهای مرزی به واحد درصورت احراز شرایط لازم، توسعه تحصیلات تکمیلی و ... از جمله درخواست های نمایندگان این استان بود که در دیدار با رییس دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد.

20101

کد خبر: 561934

وب گردی

وب گردی