عباسی: کمیته حقوقی و انضباطی درباره پرونده کریمی تصمیم می‌گیرد

مدیرعامل سیاه جامگان مشهد گفت: تصمیم‌گیری درباره پرونده فرید کریمی به کمیته حقوقی و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محول شده است.

به گزارش ایسکانیوز،محمدرضا عباسی درباره پرونده مربوط به فرید بهزادی کریمی که گفته می‌شود به طور غیرقانونی از تراکتورسازی به صبای قم منتقل شده اظهار کرد: قرار شد کمیته حقوقی فدراسیون، این پرونده را بررسی کند و برای تصمیم‌گیری به کمیته انضباطی بفرستد. از نظر ما این پرونده بسیار روشن است و نتیجه بازی باید سه بر صفر به سود ما بشود. همه کارشناسان معتقدند که در این پرونده، تخلف صورت گرفته است.

او درباره جذب دو بازیکن خارجی دیگر که گفته می‌شود سوئدی هستند نیز اظهار کرد: این دو بازیکن امروز و فردا با نظر فرهاد کاظمی به ایران می‌آیند تا در تمرینات شرکت کنند و در صورت جلب رضایت فرهاد کاظمی، به تیم اضافه شوند. با توجه به اینکه با ربین سولاکا، بازیکن عراقی - سوئدی بر سر مدت زمان قرارداد به توافق نرسیدیم، باید در خط دفاعی یک بازیکن خوب را جذب کنیم تا مشکلات برطرف شود.

مدیرعامل سیاه جامگان با بیان اینکه فرهاد کاظمی فهرستی به باشگاه برای جذب بازیکن ارائه نداده هم گفت: به تدریج مشکلات را برطرف می‌کنیم تا به تیم ایده‌آل‌مان دست پیدا کنیم. قطعا بازیکن ایرانی هم جذب خواهیم کرد اما هنوز مشخص نیست چه کسی به تیم اضافه شود. بازیکنان خارجی می‌توانند زودتر از نیم فصل هم برای ما به میدان بروند.

عباسی درباره دیدار امروز تیمش با پدیده نیز افزود: امروز ساعت ۱۴ با این تیم روبه‌رو می‌شویم اما دمای هوا به قدری پایین است که فکر نمی‌کنم هواداری بتواند خودش را به ورزشگاه برساند. هواداران ما سختی‌های بسیاری می‌کشیدند چرا که امکانات رفاهی مناسبی هم در اختیارشان نیست.

604/601

کد خبر: 562064

وب گردی

وب گردی